۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۵۴۳۶۱
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

شهریه مدارس غیردولتی در چهارمحال و بختیاری تعیین و نهایی شده است

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شهریه مدارس غیردولتی در استان تعیین و نهایی شده است و همچنان فرصت اعتراض برای موسسان مدارس غیردولتی وجود دارد.
شهریه مدارس غیردولتی در چهارمحال و بختیاری تعیین و نهایی شده است
عبدالرضا خسروی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه شهریه مدارس غیردولتی در چهارمحال و بختیاری تعیین و نهایی شده است، اظهار کرد: همچنان فرصت اعتراض برای موسسان مدارس غیردولتی در استان وجود دارد.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نرخ مدارس غیردولتی در استان یکسان نیست، گفت: عوامل متعددی مانند منطقه، قدمت مدرسه، اجاره‌بهای ملک، دوره‌های آموزشی مازاد، اقدامات پرورشی و حق‌الزحمه کارکنان، متراژ عرصه و اعیان، تجهیزات و امکانات آموزشگاه و... در این نرخ تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه موسسان مدارس غیردولتی باید مدارک و مستندات خود را برای تعیین شهریه در سامانه مشارکت‌های وزارت آموزش و پرورش بارگذاری کنند، عنوان کرد: پس از انجام این کار شهریه برای مناطق مختلف آموزش و پرورش ارسال می‌شود، پس از بررسی و تایید اولیه به مرکز استان برای بررسی مجدد ارسال خواهد شد، اگر مشکلی در تعیین شهریه وجود نداشت، پس از تائید نهایی، شهریه مصوب از سوی کمیته تعیین شهریه کشور به موسس ابلاغ خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه پس از تایید نهایی پوستر شهریه مدارس غیردولتی با امضای رئیس منطقه آموزش و پرورش باید در مدارس در معرض دید والدین قرار بگیرد، یادآور شد: موسسان حق دریافت مبالغ مازاد از والدین را ندارند، در صورت بروز تخلف مطابق قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف استان کمترین میزان شهریه در مدارس غیردولتی در مقطع ابتدایی پنج میلیون و  600 هزار تومان و بالاترین میزان آن 12 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است، در مقطع متوسطه اول شهریه مدارس غیردولتی از 8 میلیون تا 18 میلیون تومان متغیر است و در مقطع متوسطه دوم شهریه بین 8 تا 21 میلیون تومان تغییر پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۵:۴۸

26 Jun 2023