۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۵۴۳۵۴
مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

عدم جذب 48 میلیارد تومان اعتبارت تملک دارایی شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: 48 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 1401 شهرداری‌های استان باقی مانده و جذب نشده است.
عدم جذب 48 میلیارد تومان اعتبارت تملک دارایی شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری
تهمتن عبداللهی در گفت‌وگو با جهانبین‌نیوز؛ با اشاره به اینکه 48 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 1401 شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری باقی مانده و جذب نشده است، اظهار کرد: برگزاری سریع مناقصات و جذب بهینه این اعتبارات مربوط به سال گذشته مورد تاکید است.

وی افزود: جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موضوع بسیار مهمی است که مورد تاکید ویژه استاندار این استان نیز هست.

عبداللهی ادامه داد: از همین رو تلاش می‌شود تا موانع و مشکلات جذب اعتبارات بررسی و راهکاهای لازم در این خصوص ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 700 میلیارد تومان مانده جذب نشده اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 1401 دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری است، به برگزاری سریع مناقصات و جذب بهینه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 1401 تاکید کرد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تا پایان شهریورماه است اما تاکید استاندار استان بر این اساس است که دستگاه‌های اجرایی برای جذب کامل اعتبارات سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۸:۱۳

25 Jun 2023