۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۳۴۷
وصیت‌نامه شهید غلامرضا صدیقی سامانی:

کارهای خود را برای رضای خدا انجام دهید

وقتی‌که انسان از دنیا می‌رود اگر خدا را عبادت نکرده از خدا می‌خواهد که یک‌لحظه باز او را زنده کند تا خدا را عبادت کند، چه خوب است که همه‌کاره‌ای انسان برای رضای خدا باشد.
کارهای خود را برای رضای خدا انجام دهید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید غلامرضا صدیقی فرزند میرزا حسن چهارم طی 1343 در سامان از توابع شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. دانش‌آموز دوم متوسطه بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دهم آبان 1361 در منطقه عین خوش به شهادت رسید. اینک وصیت‌نامه این دانش‌آموز دبیرستانی: 

وصیت‌نامه شهید غلامرضا صدیقی سامانی

انا لله و انا الیه راجعون

ما از خداییم و به‌سوی او بازمی‌گردیم

آنان که ره عشق گزیدند همه                             
در کوی شهادت آرمیدند همه

به یاد امام زمان (عج) وصیتم را می‌نویسم:
خدایا چه‌بسا نعمت‌هایی که به من عطا کردی و من لایق آن نبودم مرا ببخش «العفو». من در دنیا چیزی نداشتم که به کسی بدهم و از کسی طلبی نداشتم به‌جز اینکه از پدر و مادر و برادران و خواهرانم حلالیت می‌طلبم و از آن‌ها می‌خواهم که برای من گریه نکنند.

ای جوانان، اسلام به کمک احتیاج دارد درخت اسلام خون می‌خواهد و اگر به حد کافی خون به این درخت نرسد این درخت «اسلام» خشک می‌شود و درراه پیروزی اسلام این خون‌ها باید ریخته شود و اگر امروز ریخته نشود فردا خواهد ریخت انسان موقعی می‌تواند ادعای حسین گونه بودن را کند که یا یزیدیان زمان را نابود کند یا اینکه تنش در زیر تانک‌ها ساییده شود.

وقتی‌که انسان از دنیا می‌رود اگر خدا را عبادت نکرده از خدا می‌خواهد که یک‌لحظه باز او را زنده کند تا خدا را عبادت کند، چه خوب است که همه‌کارهای انسان برای رضای خدا باشد. می‌دانم که تا این جوانان فداکار و حزب الهی و سربازان خدا و دوستان خدا هستند هر پرچمی که به زمین بیفتد به اهتزاز خواهند درآورد.

ای عزیزان شما در روز قیامت در برابر خون شهیدان مسئول هستید و سعی کنید رسالت آن‌ها را بجای بیاورید.

پدران و مادرانی که فرزندانتان را همچون اسماعیل به قربانگاه می‌فرستید و همچون علی‌اکبر به آن‌ها لباس سفید می‌پوشانید اجرتان با حق‌تعالی است من رفتم و تا آخرین قطره خون و مسلسلم می‌جنگم و سعی کنید مسئله ریا در کارهایتان نباشد.

چند توصیه به خانواده‌ام و هم‌رزمانم می‌کنم:

1- امام را دعا کنید و خدا را از یاد نبرید و نمازهای واجب را حتماً بجای بیاورید و اگر توانستید نمازهای مستحب را هم بخوانید و خمس بدهید تا برکت زندگیتان بیشتر و حلال شود.

2- خانواده عزیز برای من گریه نکنید برای طفل شش ماه گریه کنید علی‌اصغر و از خدا رحمت بخواهید و از خدا طلب مغفرت کنید و مرا حلال کنید.

3- حداقل دعای کمیل را در مزار شهدا بجای بیاورید.

4- برادران با سپاه و بسیج همکاری کنید و باری برادران حزب الهی سعی کنید وحدت بین مسلمین حفظ شود.

5- سوره والشمس را بخوانید و امام را دعا کنید و قرآن بخوانید و از روی قرآن عمل کنید و از امام اطاعت کنید و اگر کسی از روی قرآن عمل نکند قرآنی که روی قبر او خوانده می‌شود برای او عذاب است.

6- برادران حزب الهی – بسیجی – پاسدار خانواده شهدا را از یاد نبرید.

7- از خانواده‌ام می‌خواهم که پرچم سبز لا اله الا الله – محمد رسول‌الله – قائدنا روح‌الله را در جلو منزلمان نصب کنند.

8- خانواده وقتی‌که راه کربلا باز شد و به کربلا رفتید ما را بیاد بیاورید که شاید خدا به حرمت کربلا گناهانم را ببخشد. 

والسلام و علیکم و رحمت‌الله و برکاته
به امید پیروزی اسلام بر کفر
 روز پنجشنبه 29/7/1361
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۰۱:۰۴

7 Aug 2024