۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۵۴۳۲۶
استاندار چهارمحال و بختیاری:

طرح جامع آب چهارمحال و بختیاری مصوب شد

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه طرح جامع آب چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف مصوب شد، گفت: این استان برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری نیاز به تامین آب پایدار دارد.
طرح جامع آب چهارمحال و بختیاری مصوب شد
به گزارش جهانبین‌نیوز; غلامعلی حیدری عصر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان دارای یک محرومیت تاریخی بود، اظهار کرد: مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بخشی از ناترازی‌ها را تراز کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اولین تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان در آذرماه انجام شد، گفت: برودت هوا در زمستان اجازه فعالیت عمرانی در فضای باز نمی‌داد.

وی با بیان اینکه ۷۴ درصد اعتبارات تخصیص یافته در سال ۱۴۰۱ از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان جذب شده است، تاکید کرد: مرحله دوم اعتبارات سفر به‌زودی آزاد می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: برای برون رفت از وضعیت فعلی چهارمحال و بختیاری تلاش کردیم نقشه راهی با استفاده از نخبگان و صاحبنظران تهیه کنیم، معایب احصا و در همین راستا یک سند با ۱۶ هدف، ۳۸ و ۹۶ فعالیت برنامه تدوین شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای توسعه صادرات در استان برنامه داریم، توضیح داد: در دیدار با سفرای کشورهای خارجی درصدد معرفی محصولات صادراتی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه طرح جامع آب چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف مصوب شد، گفت: این استان برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری نیاز به تامین آب پایدار دارد.

حیدری با بیان اینکه در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری کارهای راهبردی صورت گرفته است، یادآور شد: پایش مستمر طرح‌های سرمایه‌گذاری پیشران، کاهش بروکراسی اداری، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، بهبود فضای کسب و کار، توسعه گردشگری، توزیع عادلانه منابع، احیای واحدهای راکد، تنظیم بازار و .... انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات استان برنامه‌داریم، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را فعال می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۹:۲۷:۵۲

22 Jun 2023