۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۵۴۲۸۷

وصیتنامه شهید حسنعلی آقایی

دست وحدت بهم دهید و نگذارید دشمن در میان شما تفرقه افکند و شمارا از روحانیت مبارز و در خط امام جدا کنند که اگر چنین کردند آن روز جشن ابرقدرت‌هاست.
وصیتنامه شهید حسنعلی آقایی
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهید حسنعلی آقایی فرزند بخش علی دوم آذر 1346 در روستای شهریار از توابع شهرستان لردگان، استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. دانش‌آموز سوم متوسطه بود که از سوی بسیج عازم جبهه شد. بیست و یکم دی 1365 در شلمچه به شهادت رسید که قبل از شهادت وصیت‌نامه خود را بدین مضمون بیان داشته است:

ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون

با درود و سلام بر حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله و ائمه اطهار مخصوصاً حضرت بقیه‌الله اعظم حضرت حجه بن الحسن روحی و اروحنا فداه و نائب برحقش پیر جماران امام روحی فداه ویاران باوفای امام و سلام بر رزمندگان سلحشور اسلام شیران بیشه سنگر که روزها می‌غرند و شب‌ها زاهدند و با سلام بر شهدا که با ریختن خونشان درخت اسلام را جامه‌ای نو پوشاندند وصیت‌های خود را این‌گونه شروع می‌کنم.

مادر عزیزم اگر در طول عمرم نتوانستم فرزند خوبی برای شما باشم و اگر نتوانستم زحمات جبران‌ناپذیر شمارا جبران کنم باید مرا ببخشید. مادر عزیزم تو خیلی برایم زحمت کشیدی چه شب‌هایی که نخوابیدی و مرا با یتیمی بزرگ کردی! مادر جان اگر شهادت نصیبم شد برایم گریه و زاری نکن و بر سینه و سرت نزن و شاد و خوشحال باش و همچون زینب صبور باش که خداوند با صابران است. شادباش که امانتی که از خدا نزد تو بود به نحو احسن تحویل خدادادی.

همیشه در یاد خدا باشید زیرا با یاد خداست که دل‌ها آرام می‌گیرد دست وحدت بهم دهید و نگذارید دشمن در میان شما تفرقه افکند و شمارا از روحانیت مبارز و در خط امام جدا کنند که اگر چنین کردند آن روز جشن ابرقدرت‌هاست. همیشه در دعاهای پرشکوه کمیل و توسل شرکت کنید و در این دعاها، دعا به جان امام و پیروزی رزمندگان و باز شدن کربلا کنید.

همیشه در نمازهای جمعه شرکت کنید و مانند همیشه درصحنه باشید و نگذارید صحنه خالی بماند.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۱۴:۱۷

20 Jun 2023