۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۵۴۲۳۰
رئیس اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

کشاورزان در تامین امنیت غذایی نقش پررنگی دارند

رئیس اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان در تقویت امنیت غذایی و پایداری کشاورزی نقش بسزایی دارند.
کشاورزان در تامین امنیت غذایی نقش پررنگی دارند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، مرتضی درخشان رئیس اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر چهارشنبه در برنامه تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: تامین نقدینگی واحدهای تولیدی کشاورزان، دامداران و  شیلات امری ضروری است که باید به آن توجه داشت.

وی تصریح کرد: متقاضیان احداث گلخانه در این استان وجود دارد که منتظر دریافت تسهیلات هستند که کار خود را آغاز کنند و لازم است دستوراتی به بانک ها داده شود که در این مورد همکاری لازم را با تولید کنندگان ما داشته باشند.

درخشان با اشاره به اینکه محصولات غذایی مستقیم وارد سفره مردم می شود بیان داشت: کشاورزان مراقب باشند که از کودهای بی کیفیت، ارزان قیمت و فراوان استفاده نکنند.

وی  با بیان اینکه بیمه خسارت بخش کشاورزان نیز باید افزایش پیدا کند گفت: وزارت جهاد برای افزایش بیمه خسارت کشاورزان اقدامی کند که از این طریق تا حدودی امنیت  محصولات کشاورزان تامین شود.

درخشان با تاکید بر اینکه قطعی برق در بخش کشاورزی یک مشکل عمده ای است که در این راستا باید فکری شود گفت: کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری برق زیادی مصرف نمی کنند و می طلبد در این راستا نیز مشکل قطعی برق آن ها رفع شود که متضرر نباشند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۰:۲۵

14 Jun 2023