۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۵۴۱۸۰
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

شهروندان با توجه به هشدارهای پلیس با آرامش در فضای مجازی فعالیت کنند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: عدم کلیک بر روی هر لینکی، عدم ارسال کد دریافتی و دریافت نرم‌افزار از فروشگاه‌های معتبر می‌تواند کمک کند شهروندان با آرامش خاطر در فضای مجازی فعالیت کنند.
شهروندان با توجه به هشدارهای پلیس با آرامش در فضای مجازی فعالیت کنند
سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛  اظهار کرد: همکاران ما در پلیس فتا همواره با شهروندانی مواجه هستند که به دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی به هشدارها مبنی‌بر اینکه بر روی لینک‌ و آدرس‌هایی که افراد ناشناس ارسال می‌کنند کلیک نکنند، در دام کلاهبرداران گرفتار شده‌اند.

وی تصریح کرد: توصیه اکید می‌شود اگر شهروندان نمی‌خواهند اتفاقی برای دارایی‌هایشان پیش بیاید همانطور که در فضای حقیقی مراقب سرمایه خود هستند باید در فضای مجازی هم دقت لازم را داشته باشند تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری افزود: مردم به‌هیچ‌عنوان بر روی لینکی که از طریق طریق شماره شخصی به‌صورت پیامک و با این مزمون که «از شما شکایت شده»، «شما برنده شدید»، «با درخواست وام شما موافقت شده» یا هر محتوی دیگر به دست‌شان رسیده کلیک نکنند و بلافاصله آن را حذف کنند.

عسگری بیان داشت: اگر شهروندان به دنبال نرم‌افزار کاربردی برای گوشی خود هستند به این مضوع توجه داشته باشند که از جای معتبر آن را دریافت کنند و فروشگاه‌ها و اپ‌ استورهای مطمئن برای این کار می‌تواند کمک‌کننده باشند.

وی ادامه داد: این نکته باید مد نظر باشد که مردم نسبت به ارسال کدی که به دستشان رسیده برای دیگران، دقت لازم را داشته باشند و هرگز به درخواست افراد برای ارسال کد پیامک شده بر روی گوشی‌شان توجه نکنند.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عدم کلیک بر روی لینک‌های دریافتی، عدم ارسال کد و نصب نرم‌افزار از فروشگاه‌های معتبر می‌تواند کمک کند تا هم پرونده‌هایی که در پلیس فتا تشکیل می‌شود کم شود و هم شهروندان با آرامش خاطر در فضای مجازی فعال باشند.
 
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۹:۰۱

10 Jun 2023