۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۵۴۱۶۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد:

شناخت هستی و صفات پروردگار منشاء ایمان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه انسان باید در مورد آن تامل کند هستی و صفات و ویژگی‌های پروردگار است و شناخت این موارد منشاء ایمان به خدا می‌باشد.
شناخت هستی و صفات پروردگار منشاء ایمان است
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در کلاس معارف مدیران ارشد استان اظهار کرد: در درجه اول باید ایمان به خداوند متعال در دل انسان شکل بگیرد و باور به اینکه خدا هست، همه عالم متعلق به اوست و هر چه در عالم وجود دارد شعاع وجودی پروردگار متعال است اهیمت بالایی دارد.

وی تصریح کرد: شناخت ذات پرودگار به‌طور کامل محال است، چراکه انسان در همه موارد ناقص می‌باشد و این ذات خداوند است که در همه جهات کامل است و این موضوع را از ما نخواستند.

نکونام بیان داشت: آنچه انسان باید در مورد آن تامل کند هستی و صفات و ویژگی‌های پروردگار است و شناخت این موارد منشاء ایمان به خدا می‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خداوند بسیاری از این ویژگی‌ها را بر قلب پیامبر اکرم (ص) نازل کرده و در قرآن نیز وجود دارند.

وی تاکید کرد: در آیات پایانی سوره حشر به ویژگی‌های خداوند ازجمله علم نامحدود خداوند اشاره شده است و خدا را منزه از هرعیب و نقص عنوان شده است، بنابراین فردی که به این خدا ایمان بیاورد حتما شیفته او خواهد شد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۳:۱۱

7 Jun 2023