۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۵۴۱۳۴
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) خبر داد:

اعزام گروه‌های پزشکی تخصصی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از اعزام گروه‌های جهادی تخصصی پزشکی به مناطق محروم استان به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد خبر داد.
اعزام گروه‌های پزشکی تخصصی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اعلام این خبر گفت: گروه های جهادی تخصصی در عرصه های مختلف عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کارآفرینی، امدادرسانی، فرهنگی، مشاوره ای و ... در ایام مختلف در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان حضور یافته و خدمت رسانی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) یکی از این اردوهای جهادی را اعزام گروه جهادی پزشکی نسیم مهر به روستای بوگر شهرستان خانمیرزا برشمرد و افزود: این گروه جهادی از ۱۲ خرداد ماه در روستای بوگر مستقر شده اند.

فولادی اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی نسیم مهر متشکل از ۲۰ پزشک متخصص در زمینه‌های دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، داخلی، روانشناسی و مشاوره، قلب، آموزشی و ... می‌باشد و تا ۱۵ خرداد ماه به مردم منطقه ارمند شهرستان خانمیرزا خدمت رسانی می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، ویزیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی این منطقه را از خدمات این گروه جهادی پزشکی خواند و تصریح کرد: برنامه ریزی برای اعزام گروه های جهادی در ایام تابستان نیز صورت گرفته و علاقه مندان می‌توانند در قالب گروه‌های جهادی به مردم خدمت رسانی کنند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۵۱:۳۳

5 Jun 2023