۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۵۴۱۱۲
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد:

مسئولان امور آب پاسخگوی وضعیت قرمز آب شُرب شهرکرد باشند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: با توجه به اتفاقات سال‌های گذشته و بحران آب شُرب مرکز استان برای مردم شفاف کنید آیا شهرکرد تصفیه‌خانه مکانیزه آب دارد یا خیر؟
مسئولان امور آب پاسخگوی وضعیت قرمز آب شُرب شهرکرد باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛  ماشاالله ایزدی در جلسه با مدیر آب و فاضلاب  گفت: آب پایدار دغدغه‌ مردم این شهر است، با توجه به اتفاقات سال‌های گذشته و بحران آب شُرب مرکز استان برای مردم شفاف کنید آیا شهرکرد تصفیه‌خانه مکانیزه آب دارد یا خیر؟

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد خطاب به متولیان امور آب استان افزود: چه قدم‌های مثبتی برای تضمین آب پایدار مردم برداشته شده است؟ تورهای بازدید میدانی برای مردم و اصحاب‌رسانه برگزار گردد تا در جریان فعالیت‌های شما قرار گیرند ما نیز به عنوان نمایندگان مردم باید پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم. کدورت آب مردم را نگران کرده است وی با بیان اینکه کدورت آب باعث نگرانی شهروندان شده است، گفت: لوله‌های شبکه آب شهری شهرکرد فرسوده و آسیب دیده‌اند و نیاز به تعویض دارند.

ایزدی تصریح کرد: تعامل بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر راه گشای مشکلات است، در ادامه افزود، متولیان امور آب استان با تامین آب مجتمع‌‌های دامداری ناحیه غرب خبر خوش به مردم داده شود.

فاطمه بیگی، در پایان این جلسه گفت: بعد از چندین سال بحران آب در مرکز استان و با این همه مشکلات آبی بحث مجدد کدورت آب برای ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قابل قبول نیست، مجدد شاهد توزیع آب در شهر میان مردم و شهروندان هستیم اما در بحران سال گذشته اطلاعات اشتباه به مسئولان ملی و دولت داده‌ شده است.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد افزود: فضای‌سبز شهرکرد در حال خشک شدن است و تمامی فضاهای ما به شنزار تبدیل شده است اما هنوز برنامه‌ منظمی برای مدیریت مصرف و تامین آب در فصل گرما و یا سرما تدوین نشده است.

وی در پایان گفت: مسئولان قدردان مردم شهرکرد باشند که در برابر این همه مشکل حرفی بیان نمی‌کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۱:۴۴

3 Jun 2023