۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۵۴۱۰۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اجازه ندهیم خط نورانی امام و انقلاب کم‌رنگ شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نباید اجازه دهیم خط نورانی امام و انقلاب کم‌رنگ و دشمن در اهداف شیطانی خود موفق شود و راه امام را تحریف کند، این اتفاقات باعث مخدوش شدن چهره امام می‌شود، باید مراقب باشیم نور امام به ظلمت تبدیل نشود.
اجازه ندهیم خط نورانی امام و انقلاب کم‌رنگ شود
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به 15 خردادماه و قیام مردم که در لبیک‌گویی به امام راحل، اظهار کرد: این قیام سرآغاز راه پر و پیچ و خم انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در همان روز 14 خرداد که حضرت امام خمینی (ره) دار فانی را وداع گفتند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی ایران برگزیده شدند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) درخصوص مقام معظم رهبری یک جمله‌ای دارند مبنی بر اینکه " من آقای خامنه‌ای را بزرگ کردم کسی که آوای دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمین جهان طنین‌انداز شده است، سربازی فداکار در جبهه جنگ و معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در جمعه و جماعات و راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب، متعهد و مبارز در خط مستقیم اسلام و عالم به دین و سیاست، شما اگر گمان می‌کنید در تمام دنیا در بین روسای جمهور، سلاطین و... می‌توانید یک نفر را مثل آقای خامنه‌ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار و بنای قلبی‌اش بر این باشد که به این کشور خدمت کند پیدا نمی‌کنید. من ایشان را سال‌های طولانی می‌شناسم و در آن زمان که ابتدای آغاز نهضت انقلاب اسلامی ایران بود ایشان وارد میدان شد و به اطراف برای رساند پیام‌ها تشریف می‌بردند".
 
نکونام ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از منظر حضرت امام خمینی (ره) یک نعمت بود که برای پیروزی انقلاب تلاش بسیاری کردند، شاید این تعبیر امام راحل را در ابتدای انقلاب به خوبی درک نمی‌کردیم ولی بعد از گذشت سال‌ها و مدیریت خوب و حکیمانه ایشان آن را به خوبی می‌فهمیم.
 
وی خاطرنشان کرد: این شاگرد راستین حضرت امام خمینی (ره) درخصوص معلم خویش اینگونه می‌‍فرمایند:" آرمان‌های بزرگی که امام راحل بیان می‌کردند عبارت بود از مبارزه با استکبار جهانی، حفظ اعتدال قاطع در خط نه شرقی و نه غربی، اصرار فراوان بر استقال حقیقی و همه‌جانبه ملت، خودکفایی به معنای کامل، پافشاری فراوان و تمام نشدنی بر حفظ اصول دینی و شرع و فقه اسلامی، ایجاد وحدت و هبستگی، توجه به ملت‌های مسلمان و مظلوم دنیا، عزت بخشیدن به اسلام و ملت‌های اسلامی و مرعوب نشدن در مقابل قدرت‌های جهانی و...
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آرمان‌هایی که مقام معظم رهبری درخصوص بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مطرح کردند نگاه ثابت امام بود و در این خطوط مجدانه حرکت می‌کردند.
 
نکونام بیان کرد: ما باید راه و اعمال صالح و حرکت مداوم حضرت امام خمینی (ره) را دنبال کنیم، مردم به خوبی قدردان زحمات امام راحل بودند و خط امام را دنبال کردند، مسؤولین هم در این خصوص تلاش کردند اما باید این تلاش‌ها بیشتر شود.
 
وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم خط نورانی امام و انقلاب کم‌رنگ و دشمن در اهداف شیطانی خود موفق شود و راه امام را تحریف کند، این اتفاقات باعث مخدوش شدن چهره امام می‌شود، باید مراقب باشیم نور امام به ظلمت تبدیل نشود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۳۳:۳۴

4 Jun 2023