۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۵۴۱۰۴
امام جمعه بروجن:

15 خرداد، آغاز حرکت مردمی علیه ظلم، ستم و طاغوت است

امام جمعه بروجن گفت: همه مبارزاتی که قبل از انقلاب رخ دادند جمع شدند و واقعه 15 خرداد را رقم زدند و حرکت اصلی انقلاب از این روز آغاز شد.
15 خرداد، آغاز حرکت مردمی علیه ظلم، ستم و طاغوت است
حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی امام جمعه بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: 15 خرداد از مهم‌ترین روزهای تاریخ انقلاب ایران است.
 
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تنها روزی را که برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند همین 15 خرداد بود تصریح کرد: این بدان معنا است که همیشه باید به 15 خرداد توجه داشت و همیشه این روز گرامی داشته شود تا از خاطر نرود.

احمدی گفت: همه مبارزاتی که قبل از انقلاب رخ دادند جمع شدند و واقعه 15 خرداد را رقم زدند و حرکت اصلی انقلاب از این روز آغاز شد، چون تا قبل از 15 خرداد مبارزه علیه طاغوت بود اما حرکتی صورت نگرفته بود.
 
امام جمعه بروجن یادآور شد: حرکت مردم در 15 خرداد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را سرعت بخشید، در این روز بود که همه باور کردند رژیم طاغوت باید برود و نابودی استکبار هدف همگان قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: رسانه‌ها باید برای تبیین اهداف و پیام‌های حرکت مردم در روز 15 خرداد به نسل امروز و جوانانی که آن روز را ندیدند وارد عمل شود، باید این نکته برای جوانان بیان شود 15 خرداد یک حرکت مبنایی عظیم بود که با هدایت الهی به راه افتاد و رهبر مستقیمی نداشت چراکه امام خمینی (ره) در آن زمان در زندان بوده و این خود مردم بودند که به راه افتاده و از خانه بیرون آمده، فریاد زدند و در مقابل طاغوت ایستادند.
 
احمدی اضافه کرد: 15 خرداد روز پر حماسه‌ای است و امام راحل آن را به انتظار فرج ارتباط می‌دهد، چراکه مردم با این حرکت خود برای ظهور حضرت مهدی (عج) گام برداشتند و از همین‌رو به‌عنوان گامی مهم در این زمینه مطرح است.
 
امام جمعه بروجن گفت: باید همه تلاش کنند تا 15 خرداد به‌صورت واقعی تبیین شود و اجازه داده نشود برخی پیام این روز را تحریف کرده و آن را تغییر دهند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۵:۵۹

5 Jun 2023