۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۵۴۰۹۳
وصيت‌نامه شهید جمشيد بابا احمدی:

هیچ وقت از یاد خدا غافل نباشید

وظيفه ما اين است كه اين دين را كه با رنج‌ها به ما رسيده است بايد از آن دين محافظت كنيم و هيچ‌گونه جبهه‌ها را خالی نگذاريم.
هیچ وقت از یاد خدا غافل نباشید
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهید جمشید بابااحمدی فرزند حجت الله دوم فروردین 1350 در روستای بابااحمدی لردگان از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. دانشجوی تربیت معلم بود که از طرف بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و دوم خرداد 1365 در جزیره مجنون به شهادت رسید .و اینک وصیت‌نامه این شهید عزیز‌:

بنام خداوند بخشنده و مهربان
ولا تقولوا لمن يقتل في سبيل الله امواتاَ بل احياء ولكن لا يشعرون
و آن كسی كه در راه خدا كشته شده مرده نپنداريد بلكه او زنده است وليكن همه شما اين حقيقت را در نخواهيد يافت‌. قرآن كريم آيه 153 سوره بقره

با سلام و درود بر منجی عالم بشريت اين گوهر تابناك ولايت و امامت امام زمان (عج) و با سلام و درود بيكران بر نائب بر حقش اين بت‌شكن زمان امام خمينی (ره) و با سلام و درود به تمامی شهدای گلگون‌كفن كربلای حسينی تا كربلای خمينی و با سلام و درود به بقای رزمندگان كفرستيز اسلام‌.

با نام خدا وصيت خويش را آغاز می‌كنم‌.

با سلام و درود بر محمد مصطفی (ص) آخرين پيامبر اسلام كه توانست در آن زمان در ميان مردم آن گونه افراد نادان و جاهل فرمان خدا را اجرا كند و توانست تا سه سال آن دين را به مخفی به مردم برساند تا اينكه فرمان از خدا رسيد كه اين دين را آشكار سازد و آن حرت آن دين را در بين مرد آشكار ساخت و توانست با آن همه سختي‌ها و رنج‌هايی كه كشيد دين اسلام را ياری كند و مردم را از اين دين مطلع سازد و توانست با آن قران كه معجزه آن حضرت است برای آن‌ها بخواند و آن‌ها را از تاريكی به سوی روشنايی بكشاند و بالاخره كاری كرد كه اين دين آسمانی و دينی كه حق و باطل را از هم جدا می‌كند در بين انسان‌ها عدل و داد برقرار می‌كند زنده نگهدارد‌. 

پس وظيفه ما اين است كه اين دين را كه با رنج‌ها به ما رسيده است بايد از آن دين محافظت كنيم و هيچ‌گونه جبهه‌ها را خالی نگذاريم و اگر توان جبهه رفتن داريم بايد به جبهه برويم و اگر نمی‌توانيم در پشت جبهه كمك كنيم و نگذاريم كه اين ظالمان و متجاوزان به كشور ما وارد شوند‌.

بايد تا می‌توانيم جلوي آن‌ها ايستادگی كنيم همان‌طور كه امام عزيزمان می‌فرمايد اگر اين جنگ بيست سال هم طول بكشد ما ايستاده‌ايم و تا خون در بدن داريم ايستادگی می‌كنيم و ادامه‌دهندگان  راه شهدا باشيم‌.

اگر ما به جبهه‌ها نرويم فردای قيامت مديون و بدهكار اين شهدا هستيم پس چه بهتر كه اين وظيفه‌ای كه بر دوش ما گذارده شده است به آن عمل كنيم و به ندای امام امت لبيك بگوييم و همان‌طوری كه آنان در مقابل كفر ايستادگی كردند ما هم بايد ايستادگی كنيم‌.

همان‌طور كه قرآن كريم می‌فرمايد: هر چه نيرو داريد در برابر دشمن آماده سازيد و من خدا را شكر مي‌كنم كه توانستم به جبهه بيايم و برای اسلام و مسلمين و امت شهيدپرور ايران كاری كرده باشم و باز خدا را سپاس می‌گويم كه توانستم به ندای امام امت لبيك بگويم و به اين وظيفه خود عمل كنيم. و من كوچكتر از آنم كه بتوانم پيامي براي اين امت شهيد پرور ايران داشته باشم ولي پيام من به اين امت اين است كه هيچ موقع جبهه‌ها را خالي نگذارند و تا مي توانند اين دين را ياري كنند و اگر نمي توانند در پشت جبهه كمك كنند و خداي ناكرده كاري نكنند كه دين ما به خطر بيافتد.

اين دين ما مسلمين ديني است كه تمام كشور‌هاي شرق و غرب را به لرزه درآورده است و اين كار نشانه ي ايمان و تقوا و وحدت هميشه در صحنه امت حزب الله است‌. و من از اين امت مي خواهم كه عبادت و دعا را فراموش نكنند و از ياد خدا غافل نباشند و امام را دعا كنند ولي وصيت نامه من به خانوادمان اين است كه پدر جان براي من ناراحت نباشيد و تا مي توانيد به همسايگان و خويشان خود نيكي كن و خدا را فراموش نكني پدر جان از شما مي خواهم كه مانع از اينكه برادرم به جبهه بيايد نشويد و از برادرم مي خواهم كه نماز رابا شكوه به جا آورد و نماز را كوچك نشمارد و دعا براي رزمندگان اسلام بكند.

اگر مي تواند به جبهه بيايد و چه در سنگر مدرسه و چه در سنگر جبهه مجد و كوشا باشد و من از پدرم مي خواهم كه اگر من كشته شدم دعاي كميل در خانوادمان برقرار كند و تا هر چه مي تواند به رزمندگان اسلام كمك كند.

من الله توفيق    
به اميد پيروزي نهايي رزمندگاين اسلام

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۴۹:۰۱

6 Jun 2023