۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۵۴۰۳۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری:

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرکرد و دیگر شهرستان‌‌ها برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان‌های دهگانه و مرکز استان با هدف ترسیم و تبلیغ سیره، اندیشه‌ها و مجاهدت‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب فراهم شده است.
مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرکرد و دیگر شهرستان‌‌ها برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در حاشیه جلسه بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین یوم الله پانزده خرداد ضمن تبریک بخاطر ایام دهه کرامت و میلاد بابرکت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و تسلیت بخاطر ایام 14 و 15 خرداد اظهار کرد: امسال برنامه بزرگداشت ارتحال امام از دو جنبه با سال‌های گذشته تفاوت دارد، در سال‌های گذشته از 99 تا سال گذشته بخاطر بیماری کرونا نتوانستیم آنگونه که باید برنامه بزرگداشت را برگزار کنیم.
 
وی با بیان اینکه در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال رهبرکبیر انقلاب (ره) قرار داریم  افزود: امسال سهمیه‌ای برای اعزام به مرقد امام خمینی(ره) به استان اختصاص داده شده که بین شهرستان‌ها توزیع شده است و برنامه ریزی‌های لازم طی جلسه‌ای صورت گرفته و قراردادهای لازم توسط کمیته حمل و نقل استان برای اعزام بسته شده است.
 
حسین میرزایی ادامه داد: اعزام کاروان زائران به مرقد امام خمینی(ره) توسط سپاه قمربنی هاشم (ع) صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود اقشار مختلفی در پایگاه‌های بسیج ثبت نام کنند و اعزام برای روز ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد ایشان صورت گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: با مراکز معاینه فنی خودرو برای بررسی سلامت وسایل نقلیه و همچنین با سازمان حمل و نقل و راهور استان هماهنگی لازم در خصوص تایید صلاحیت رانندگان نیز صورت گرفته و در این خصوص نیز جای نگرانی وجود ندارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همچنین گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان‌های دهگانه و مرکز استان با هدف ترسیم و تبلیغ سیره، اندیشه‌ها و مجاهدت‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب فراهم گردیده است که موجب تجدید بیعت دوباره مردم و مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی با خَلَف صالح و بر حق امام راحل (ره) مقام معظم رهبری می‌باشد.
 
حسین میرزایی عنوان کرد: در روز 13 خرداد ساعت 10 صبح  همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت ارتحال امام با سخنرانی  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد  برگزار خواهد شد و برنامه بزرگداشت قیام 15 خونین خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار می‌گردد.
 
وی در آخر بیان کرد: تبلیغات گسترده، فضاسازی شهری و اطلاع رسانی گسترده در فضای مجازی در خصوص ویژه برنامه ارتحال امام و قیام خونین 15 خرداد باید به صورت وسیع باشد، از ظرفیت اصناف نیز باید نهایت استفاده صورت گیرد،  زیرا فضاسازی اصناف می‌تواند خیلی موثر واقع گردد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۱۸:۴۵

28 May 2023