۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۵۳۵۸۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

بخشی از تامین مالی 400 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری امسال انجام می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امید است که امسال بتوانیم بخشی از تامین مالی 400 طرح صنعتی در استان که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، را انجام دهیم و بتوانیم با هماهنگی بخش‌های مختلف مسیر جدیدی که خواست مقام معظم رهبری است را باز کنیم.
بخشی از تامین مالی 400 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری امسال انجام می‌شود
محمدکاظم منزوی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رشد تولید از موضوعاتی است که نیازمند توجه همزمان به چندین شاخص و هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی برای پاسخگویی به این خواسته عمومی است.

وی افزود: رشد تولید باید در درجه اول منطبق با سیاست‌های تولید بهینه و صرفه‌جویی در انرژی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمونه بارز حرکت‌ در جهت رشد تولید اقدامی است که در استان صورت گرفت و آن تولید ماده پرلیت است.

منزوی عنوان کرد: پرلیت به عنوان یک پیشران در صنایع معدنی کاربرد دارد و می‌تواند تامین مواد اولیه محصولات جدیدی را در زنجیره تولید صنایع دیگر به عهده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رشد تولید پرلیت می‌تواند باعث رشد تولید بسیاری از صنایع باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نمونه دیگر که می‌توان به آن در زمینه رشد تولید اشاره کرد، اجرای 33 هکتار گلخانه با تامین مالی بیش از 270 میلیارد تومان است، با این اقدام توانستیم رشد تولیدات گلخانه‌ای را با مصرف آب بهینه و حذف روش‌های سنتی جایگزین کنیم.

منزوی بیان کرد: دغدغه مجموعه اقتصادی چهارمحال و بختیاری افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی موجود در استان است، از همین رو درخصوص راه‌های توسعه صادرات و بازارهای جهانی در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی افزود: امید است که امسال بتوانیم بخشی از تامین مالی 400 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، را انجام دهیم و بتوانیم با هماهنگی بخش‌های مختلف در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مسیر جدیدی که خواست مقام معظم رهبری است را باز کنیم.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۶:۰۲

26 Apr 2023