۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۵۳۵۲۵
رییس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد:

ضرورت تامین آب مجتمع دامداری شهرکرد

رییس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: پیش‌بینی آب کافی برای مجتمع دامداران غرب شهرکرد و طرح‌‎های توسعه‌ای این مجتمع در آینده از هم‌اکنون مورد توجه مسوولان مرتبط قرار گیرد.
ضرورت تامین آب مجتمع دامداری شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف صادقی در یکصد و هفتاد‌وچهارمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی، مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری، مدیر شرکت آب منطقه‌ای شهرستان شهرکرد و مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد برگزار شد، گفت: تغییر الگوی کشت در دشت شهرکرد و جایگزینی کشت محصولات با ارقام کمک‌آب‌بر و پُربازده از مهم‌ترین نیازهای توسعه مرکز استان به‌شمار می‌رود.

هزینه ۲۵ میلیون ریالی برای جمع‌آوری هر یک سگ بدون صاحب

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به وجود سگ‌های بدون صاحب در برخی از مناطق یادآورشد: به‌ازای هر قلاده سگ بلاصاحب حداقل باید ۲۵ میلیون ریال هزینه کرد.

ماشاالله ایزدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه گفت: نبود فضای سبز مناسب در غرب شهرکرد از دغدغه‌های مردم این ناحیه است که توزیع متوزان و عدالت‌محور امکانات و منابع باید مورد توجه همگان باشد.

تامین آب مجتمع دامداری مورد توجه مسئولان قرار گیرد

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه رفع مشکل مرتبط با تامین زمین مجتمع دامداران ناحیه غرب شهرکرد از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: پیش‌بینی آب کافی برای مجتمع دامداران غرب شهرکرد و طرح‌‎های توسعه‌ای این مجتمع در آینده از هم‌اکنون مورد توجه مسوولان مرتبط قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح در تقاطع چهارراه آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله کاشانی را آغاز کند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۱:۴۲

19 Apr 2023