۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۵۳۴۹۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

مشکلی برای تامین گوشت مرغ در تعطیلات عید فطر وجود ندارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: معمولا در تعطیلات عید فطر مصرف مرغ افزایش می‌یابد از همین رو هم ذخایر مرغ منجمد در استان تامین شده و هم برای توزیع مرغ گرم، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.
مشکلی برای تامین گوشت مرغ در تعطیلات عید فطر وجود ندارد
حسین برزگر در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در اسفندماه به‌واسطه مشکلاتی که به دلیل ترافیک عید در بحث مرغ وجود داشت، در تامین و عرضه مرغ تغییراتی ایجاد شد.

وی افزود: مصرف روزانه گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری 26 کیلوگرم و در کشور بین 60 تا 70 کیلوگرم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازار این استان در ماه‌های گذشته به‌صورت 50 درصد مرغ گرم و 50 درصد مرغ منجمد تامین شده است.

برزگر عنوان کرد: برای تنظیم بازار، علاوه بر تغییر در فرایند تامین گوشت مرغ، تغییراتی نیز در فرایند توزیع ایجاد کردیم، این مهم با کمک سامانه رهتاب انجام شد که همه واحدهای مرغ‌فروشی توانستند سهمیه دریافت کنند، پیش از این توزیع مرغ منجمد توسط چند واحد صنفی محدود انجام می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین مرغ گرم و مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری، تا سرانه مصرف روزانه 60 تا 70 کیلوگرم مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن تعطیلات ایام عید فطر، اضافه کرد: معمولا در این تعطیلات مصرف مرغ افزایش می‌یابد از همین رو هم ذخایر مرغ منجمد در استان تامین شده و هم برای توزیع مرغ گرم، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۵:۲۰

17 Apr 2023