۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۵۳۴۴۳
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

هدف از شکل‌گیری رژیم صهیونیسم حفظ منافع کشورهای استکباری است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: : رژیم کودک کش صهیونیسم همیشه به دنبال تفرقه بوده و شکل گیری آن برای حفظ منافع کشورهای استکباری است.
هدف از شکل‌گیری رژیم صهیونیسم حفظ منافع کشورهای استکباری است
به گزارش جهانبین نیوز، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس در شهرکرد اظهار کرد: حمایت از مردم فلسطین وظیفه ذاتی هر مسلمانی است کما اینکه این مهم منافاتی با منافع ملی ایران ندارد.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم زیاده‌خواه است که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با کشورهای منطقه و تحریک برخی از آن‌ها مثل آذربایجان است تا به مرزهای ایران نزدیک شود و به این کشور آسیب رساند.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از دشمنی‌های رژیم صهیونیستی حمله اخیر آنها به سوریه و شهادت دو تن از رزمندگان ایران است افزود: این رژیم همیشه به دنبال تفرقه بوده و شکل گیری آن برای حفظ منافع کشورهای استکباری است.

وی ادامه داد: منطفه خاورمیانه و غرب آسیا به سبب منابع انرژی که در آن وجود دارد یک منطقه مهم و استراتژی برای کشورهای استکباری است و از همین رو به دنبال تقویت رژیم غاصب اسرائیل هستند.

حسینی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر دیدیم که صهیونیسم به دنبال تجزیه ایران بود گفت: اسرائیلی ها  خود را پشت اقوام نجیب ایرانی مخفی کرده بودند و در صدد آسیب رساندن به کشور بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: میبینیم که برای از بین بردن هویت فلسطین این رژیم اقدام به شهروند سازی در سرزمین های اشغالی کرده است و خانه های فلسطینی ها را خراب می کند .

حسینی اذعان داشت: در کشور اقدامات خوبی در حال شکل گیری است و اگر چه در ابتدای راه هستیم، در دهه 90 فشارهای اقتصادی بسیاری را شاهد بوده ایم که آسیب آن به قشر ضعیف جامعه وارد شد و علاوه بر اقدامات اقتصادی، کارهای عمرانی و آبرسانی بسیاری در ایران در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ایران هم اینک می تواند پهبادهایی را بسازد که دیگران را مستاصد کند بیان داشت: قرارگیری ماهواره خیام در مدار زمین اقدامی دیگری در این زمینه است.

حسینی خاطر نشان کرد: زمانی که بتوانیم این دستاوردها را در حوزه نظامی کسب کنیم یعنی می توانیم در حوزه اقتصادی نیز مشکلات را رفع نماییم.

وی اذعان داشت: باید با تدبیر، برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری بیش از بیش مشکلات مردم را که همواره در صحنه هستند و از نظام حمایت می کنند، رفع کنیم.

حسینی یادآور شد: دوران فرافکنی ها گذشته است و هر دستگاه یا مسئولی وظیفه ای را به عهده دارد باید به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۹:۱۱

14 Apr 2023