۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۵۳۴۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مرغ منجمد با نرخ دولتی در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مرغ منجمدی که هم‌اینک در بازار استان توزیع شده است با نرخ دولتی است.
مرغ منجمد با نرخ دولتی در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود
محمدکاظم منزوی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید جوجه‌ریزی در چهارمحال و بختیاری، پیش‌بینی شد علاوه بر توزیع مرغ گرم در بازار مرغ منجمد هم از طریق سامانه رهتاب در اختیار مرغ‌فروشان قرار گیرد.

وی افزود: اقدام دیگری که برای تنظیم بازار مرغ در چهارمحال و بختیاری انجام شد، آزادسازی واردات مرغ با هماهنگی اداره کل دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با این اقدام مرغ گرم از استان‌های همجوار و همچنین استان‌های شمالی کشور که مرکز تولید مرغ هستند، به استان وارد می‌شود.

منزوی عنوان کرد: مرغ منجمدی که هم‌اینک در بازار توزیع شده است با نرخ دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده شرایط نرمال جوجه‌ریزی در چهارمحال و بختیاری فراهم خواهد شد و مجددا مرغ گرم در بازار توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: قیمت مرغ گرم تابع عرضه و تقاضا و قیمت این محصول در استان‌های مجاور است.

منزوی بیان کرد: آخرین قیمتی که برای مرغ گرم منظور شد هر کیلو 69 هزار و 900 تومان بود که امید است با عرضه مرغ منجمد در بازار چهارمحال و بختیاری این قیمت ثابت بماند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۳:۲۳

10 Apr 2023