۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۵۳۳۱۴
رئیس هیئت مدیره واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد خبر داد:

اشتغال 200 نفر در واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد

رئیس هیئت مدیره واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد گفت: این واحد زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم ساخته است و با تکمیل طرح توسعه‌ای آن ۷۰۰ نفر دیگر نیز مشغول به کار می‌شوند.
اشتغال 200 نفر در واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد
حیدری‌پور رئیس هیئت مدیره واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ضایعاتی که ارزش اقتصادی ندارند را در این واحد به محصولی ارزشمند تبدیل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: روزانه از ضایعات جمع‌آوری شده در این استان در این واحد کوچک ۱۲۰ تن شمش فولاد تولید می‌شود.

رئیس هیئت مدیره واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد ادامه داد: مشتری این واحد، کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد، تیر آهن، ناودانی، نبشی و… هستند.

حیدری‌پور افزود: فناوری ریخته‌گری در واحد تولیدی شمش فولاد شهرکرد مطابق با بروزترین استانداردهای جهانی است.

وی بیان داشت: کل تجهیزات در عمق زمین با هدف کاهش مصرف انرژی، خنک‌کاری، صرفه‌جویی در مصرف برق و… جای‌گذاری شده است.

رئیس هیئت مدیره واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری این واحد ریخته‌گری به خودکفایی رساندن کشور در تولید شمش فولادی است.

حیدری‌پور یادآور شد: ما با بهترین برندهای کشور درحال رقابت هستیم و قیمتی که این محصول با آن در حال عرضه است در حد محصولات مرغوب است.

وی ادامه داد: فولاد القایی کشور با بهره‌گیری از نیروهای متخصص داخلی، کلیه ملزومات اولیه خود را تولید می‌کند و محصول نهایی را عرضه می‌کند، که این موضوع باعث جلوگیری از خروج ارز از کشور می‌شود.

رئیس هیئت مدیره واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد ادامه داد: این واحد با سرمایه ۱۲۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است و چهارمین کارخانه‌ای است که در این استان به جمع تولیدکنندگان شمش فولادی پیوسته است.

حیدری‌پور با بیان اینکه واحد ریخته‌گری فولاد شهرکرد زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم ساخته است یادآور شد: طرح توسعه‌ای این واحد با ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تا پایان سال ۱۴۰۲ نهایی می‌شود و به‌واسطه آن ۷۰۰ نفر دیگر نیز مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۴:۰۵

3 Apr 2023