۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۵۳۰۴۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری:

حداکثر مجازات قانونی برای واحدهای صنفی متخلف اعمال می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری به واحدهای صنفی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند هشدار داد که در صورت مشاهده تخلف از حداکثر ظرفیت قانونی برای مجازات آنان استفاده شود.
حداکثر مجازات قانونی برای واحدهای صنفی متخلف اعمال می‌شود
محمدرضا عمرون در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی به‌عنوان بازوی قوی دولت انجام وظیفه می‌کند.
 
وی افزود: وظیفه این سازمان رسیدگی به تخلفات اقتصادی است که ازجمله آن می‌توان به گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی محصول، عدم صدور فاکتور و احتکار اشاره کرد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به نوسانات اخیر در قیمت ارز، عده‌ای فرصت‌طلب موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.
 
عمرون عنوان کرد: مطابق قانون علاوه بر جزای نقدی، نصب بنر و پلمپ واحد صنفی متخلف مدنظر است.
 
وی به واحدهای صنفی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند هشدار داد که در صورت مشاهده تخلف از حداکثر ظرفیت قانونی برای مجازات آنان استفاده شود.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتی که شکایتی دارند می‌توانند مراتب شکایت خود را به سامانه 135.IR یا 124 سازمان صمت اعلام کنند تا رسیدگی شود.
 
عمرون اضافه کرد: طرح نظارت نوروزی در چهارمحال و بختیاری از روزهای گذشته آغاز شده است، چهار شعبه کشیک در شهرستان‌ها و دو شعبه کشیک در مرکز استان برای این مهم، منظور شده است.
 
وی بیان کرد: تیم‌های بازرسی در ایام تعطیلات عید نوروز، صبح‌ها از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر و در ایام غیرتعطیل بعدازظهرها از ساعت 4 تا 8 شب در ادارات چهارمحال و بختیاری حضور دارند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: گشت‌های مشترک با سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۱۲:۵۱

1 Mar 2023