کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری:

حداکثر مجازات قانونی برای واحدهای صنفی متخلف اعمال می‌شود

10 اسفند 1401 ساعت 13:12

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری به واحدهای صنفی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند هشدار داد که در صورت مشاهده تخلف از حداکثر ظرفیت قانونی برای مجازات آنان استفاده شود.


محمدرضا عمرون در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی به‌عنوان بازوی قوی دولت انجام وظیفه می‌کند.
 
وی افزود: وظیفه این سازمان رسیدگی به تخلفات اقتصادی است که ازجمله آن می‌توان به گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی محصول، عدم صدور فاکتور و احتکار اشاره کرد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به نوسانات اخیر در قیمت ارز، عده‌ای فرصت‌طلب موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.
 
عمرون عنوان کرد: مطابق قانون علاوه بر جزای نقدی، نصب بنر و پلمپ واحد صنفی متخلف مدنظر است.
 
وی به واحدهای صنفی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند هشدار داد که در صورت مشاهده تخلف از حداکثر ظرفیت قانونی برای مجازات آنان استفاده شود.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتی که شکایتی دارند می‌توانند مراتب شکایت خود را به سامانه 135.IR یا 124 سازمان صمت اعلام کنند تا رسیدگی شود.
 
عمرون اضافه کرد: طرح نظارت نوروزی در چهارمحال و بختیاری از روزهای گذشته آغاز شده است، چهار شعبه کشیک در شهرستان‌ها و دو شعبه کشیک در مرکز استان برای این مهم، منظور شده است.
 
وی بیان کرد: تیم‌های بازرسی در ایام تعطیلات عید نوروز، صبح‌ها از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر و در ایام غیرتعطیل بعدازظهرها از ساعت 4 تا 8 شب در ادارات چهارمحال و بختیاری حضور دارند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: گشت‌های مشترک با سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53041

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53041/حداکثر-مجازات-قانونی-واحدهای-صنفی-متخلف-اعمال-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir