۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۵۲۹۴۸
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد:

ضرورت تغییر الگوی کشت و ساماندهی مصرف آب در دشت شهرکرد

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: تغییر الگوی کشت و ساماندهی مصرف آب در زمین‌های کشاورزی دشت شهرکرد ضروری است.
ضرورت تغییر الگوی کشت و ساماندهی مصرف آب در دشت شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف صادقی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد صبح امروز، در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور مسئولان جهاد کشاورزی استان و شهرستان شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: زمین مورد نظر برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد مشخص شده اما هنوز زیرساخت‌های آن تامین نشده است.
 
وی افزود: نیاز است مسئولان متولی برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد اقدامات لازم را انجام دهند.
 
صادقی تغییر الگوی کشت و ساماندهی مصرف آب در زمین‌های کشاورزی دشت شهرکرد را ضروری دانست و تاکید کرد: جهادکشاورزی استان و شهرستان شهرکرد برنامه علمی، عملیاتی و اجرایی خود در این خصوص را ارائه دهد.
 
مردم خواستار راه‌اندازی دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد هستند
 
محمدرضا بیاتی 
رئیس‌ کمیسیون شهرسازی، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد سال‌های قبل تامین و مشخص شده اما همچنان عملیاتی نشده است.
 
وی تأخیر در راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد را باعث بروز مشکلات بهداشت محیط عنوان و بیان کرد: این طرح درقالب مجتمع پرورش اسب هم پیگیری شد اما به نتیجه نرسید.
 
بیاتی افزود: شهروندان و دامداران ناحیه غرب شهرکرد از مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری به‌طور مستمر درخواست تامین زیرساخت‌ها و صدور مجوزهای قانونی برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب مرکز استان را دارند.
 
لزوم ایجاد مجتمع دامپروری غرب شهرکرد در سریع‌ترین زمان
 
ماشاءالله ایزدی رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی نیز گفت: انتقال دام‌های زنده به بیرون از شهر و ایجاد مجتمع دامپروری باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.
 
وی تصریح کرد: در همین راستا شهروندان، دامداران و مسئولان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی خواستار رفع مشکل زمین مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد هستند.
 
ایزدی شهرکرد یادآور شد: تسریع در روند توسعه گلخانه‌ها و ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرکرد جزو خواسته‌های اصلی مدیریت شهری از مجموعه جهادکشاورزی است.
 
رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در صرفه‌جویی منابع آب، بهبود مدیریت مصرف آب، اصلاح الگوی کشت، افزایش تولید، اشتغال‌زایی بالا، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه تاثیرگذار است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۴۰:۰۱

21 Feb 2023