۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۵۲۸۶۷
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

تغییر در بودجه شهرداری شهرکرد، سرانه‌های توسعه شهری را استاندارد می‌کند

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ایجاد تغییرات در بودجه شهرداری شهرکرد می‌تواند به استاندارد شدن سرانه‌های توسعه شهری و تحقق خواسته‌های شهروندان مُنجر شود.
تغییر در بودجه شهرداری شهرکرد، سرانه‌های توسعه شهری را استاندارد می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف صادقی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری موظف به ارائه برنامه‌های علمی و عملیاتی و اختصاص بودجه لازم برای کاهش و رفع مشکل ترافیک خیابان‌های مرکز استان است.

 وی با انتقاد از ناهمگونی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری شهرکرد افزود: رعایت عدالت و تناسب، ضوابط قانونی و توجه به اولویت‌ها در تنظیم بودجه مدیریت شهری با هدف تسریع در روند تکمیل طرح‌ها و کاهش مشکلات موجود مورد توجه قرار گیرد.

صادقی تصریح کرد: ایجاد تغییرات در بودجه شهرداری شهرکرد می‌تواند به استاندارد شدن سرانه‌های توسعه شهری و تحقق خواسته‌های شهروندان مُنجر شود.  

در ادامه این جلسه رئیس‌ کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: تببین جایگاه شورای اسلامی برای مدیران استانی و شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فاطمه بیگی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری به‌ویژه در شورای اسلامی مرکز استان درخواست‌ها و مطالبات شهروندان را به مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد اعلام کنند تا برای رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۰۶:۳۰

14 Feb 2023