کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

تغییر در بودجه شهرداری شهرکرد، سرانه‌های توسعه شهری را استاندارد می‌کند

25 بهمن 1401 ساعت 10:02

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ایجاد تغییرات در بودجه شهرداری شهرکرد می‌تواند به استاندارد شدن سرانه‌های توسعه شهری و تحقق خواسته‌های شهروندان مُنجر شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف صادقی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری موظف به ارائه برنامه‌های علمی و عملیاتی و اختصاص بودجه لازم برای کاهش و رفع مشکل ترافیک خیابان‌های مرکز استان است.

 وی با انتقاد از ناهمگونی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری شهرکرد افزود: رعایت عدالت و تناسب، ضوابط قانونی و توجه به اولویت‌ها در تنظیم بودجه مدیریت شهری با هدف تسریع در روند تکمیل طرح‌ها و کاهش مشکلات موجود مورد توجه قرار گیرد.

صادقی تصریح کرد: ایجاد تغییرات در بودجه شهرداری شهرکرد می‌تواند به استاندارد شدن سرانه‌های توسعه شهری و تحقق خواسته‌های شهروندان مُنجر شود.  

در ادامه این جلسه رئیس‌ کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: تببین جایگاه شورای اسلامی برای مدیران استانی و شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فاطمه بیگی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری به‌ویژه در شورای اسلامی مرکز استان درخواست‌ها و مطالبات شهروندان را به مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد اعلام کنند تا برای رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 52867

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52867/تغییر-بودجه-شهرداری-شهرکرد-سرانه-های-توسعه-شهری-استاندارد-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir