۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۵۲۷۴۸
نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی:

تروریست قلمداد کردن سپاه دامان اروپاییان را خواهد گرفت

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس گفت:تروریستی قلمداد کردن سپاه می‌تواند مسائل منطقه‌ای را در کانال بحران قرار دهد و تبعات منطقه‌ای این تصمیم و اقدام اشتباه از جانب شورای اروپا  در صورتی که نهایی شود در ابتدای امر دامان خود کشورهای اروپایی را خواهد گرفت و کابوس‌های وضعیت ناامنی آن‌ها از داعش را تکرار می‌کند.
تروریست قلمداد کردن سپاه دامان اروپاییان را خواهد گرفت
حسین بامیری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد  : بدون تردید با کارنامه‌ای که سپاه پاسداران در بیش از یک دهه گذشته در ارتباط با مبارزه با تروریسم در منطقه دارد تحریم این نهاد و تروریستی قلمداد کردن آن می‌تواند مسائل منطقه‌ای را در کانال بحران قرار دهد و تبعات منطقه‌ای این تصمیم و اقدام اشتباه از جانب شورای اروپا  در صورتی که نهایی شود در ابتدای امر دامان خود کشورهای اروپایی را خواهد گرفت و کابوس‌های وضعیت ناامنی ان‌ها از داعش را تکرار می‌کند.
 
وی اقدام پارلمان اروپا در تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران ضمن محکوم کردن این اقدام گفت : اروپا با بهانه کمک ایران به روسیه در جنگ اوکراین و همچنین وقوع اغتشاشات اخیر در ایران و مهمتر از همه ترس از آمریکا در اقدامی جنجالی، قطعنامه گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی در دستور کار خود قرار داده است.
 
حسین بامیری در رابطه با مردود بودن این اقدام افزود : بدون تردید با کارنامه‌ای که سپاه پاسداران در بیش از یک دهه گذشته در ارتباط با مبارزه با تروریسم در منطقه دارد تحریم این نهاد و تروریستی قلمداد کردن آن می‌تواند مسائل منطقه‌ای را در کانال بحران قرار دهد و تبعات منطقه‌ای این تصمیم و اقدام اشتباه از جانب شورای اروپا  در صورتی که نهایی شود در ابتدای امر دامان خود کشورهای اروپایی را خواهد گرفت و کابوس‌های وضعیت ناامنی ان‌ها از داعش را تکرار می‌کند.
 
وی افزود : این مسأله برجام را  تحت تاثیر خود قرار میدهد مسائلی از قبیل اخراج بازرسان و خروج از ان. پی. تی از موارد محتمل در واکنش ایران به این تصمیم خواهد بود و تبعات سیاسی و نظامی هم عوامل دیگری در مردد بودن اروپا در قرار دادن نام سپاه در گروه های تروریستی است برای اروپا باز نگه داشتن سفارتخانه‌ هایش در تهران مهم است و این اقدام می‌تواند تبعاتی برای روابط اقتصادی و منطقه‌ای اروپا داشته باشد.
 
نماینده مردم لردگان و خانمیرزا گفت : قطعا تصویب این طرح بیش از همه در قالب عملیات و جنگ روانی است چرا که همه دنیا میدانند تحریم ها به اوج رسیده و دیگر تحریمی برای آنها باقی نمانده است .
 
بامیری در پایان اظهار داشت : قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین مجلس شورای اسلامی در صورت تصویب این طرح اقدام متقابل در تمامی زمینه ها و علی الخصوص قرار دادن نظامیان اروپایی در لیست گروه های تروریستی را  انجام خواهد داد که تبعات آن برای اروپایی ها بسیار زیاد خواهد بود.
 
انتهای پیام / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۰:۵۸

4 Feb 2023