۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۵۲۶۹۵
مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

۳۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب درختی، سهمیه میوه عید نوروز در استان

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: بر این اساس سهمیه میوه شب عید برای این استان ۳۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب درختی قرمز و زرد منظور شده است که سهمیه پرتقال تا ۵۰۰ تن هم قابل افزایش است.
۳۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب درختی، سهمیه میوه عید نوروز در استان
به گزارش جهانبین نیوز; محمد کریمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال خرید و توزیع میوه شب عید با سال‌های قبل متفاوت است، سال‌های گذشته دولت در این فرایند دخیل بود و ضرر و زیان در حوزه میوه را جبران می‌کرد اما امسال این روند به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود: در تامین و توزیع میوه شب عید امسال سازمان تعاون روستایی استان‌ها به‌عنوان ناظر است و مباشر اتحادیه تعاونی‌های روستایی است.

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر این اساس سهمیه میوه شب عید برای این استان ۳۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب درختی زرد و قرمز منظور شده است که سهمیه پرتقال تا ۵۰۰ تن هم قابل افزایش است.

کریمی عنوان کرد: ۵۰ درصد سهمیه پرتقال در چهارمحال و بختیاری تامین و در انبارهای استان ذخیره شده و مابقی میوه عید تا پایان بهمن‌ماه وارد استان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است سیب درختی در سبدهای با دو ردیف بین ۷ تا ۷.۵ کیلو و پرتقال نیز در سبدهای ۱۰ تا ۱۰.۵ کیلو بسته‌بندی شوند.

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: قیمت مصرف‌کننده میوه‌های شب عید بعد از برگزاری جلسات کارشناسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۴۹:۱۸

30 Jan 2023