۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۵۲۵۴۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:

شوراهای اسلامی شهر و روستا، نماد مردم‌سالاری هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد مردم‌سالاری هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد، نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مشارکت مردم صورت گرفته است و باید تلاش کنیم تا کارها مردمی شود.
شوراهای اسلامی شهر و روستا، نماد مردم‌سالاری هستند
به گزارش جهانبین نیوز، غلامعلی حیدری در دیدار با اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد اراده مردم برای نقش‌آفرینی در روند توسعه کشور و استان هستند، اظهار کرد: شوراها حلقه اتصال مردم بین مردم و مسئولان محسوب می‌شوند و برای پیگیری مشکلات مردم تاثیر بسزایی دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد مردم‌سالاری هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد، نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مشارکت مردم صورت گرفته است و باید تلاش کنیم تا کارها مردمی شود، حضور خیرین در ساخت مدرسه‌، مسجد، مراکز درمانی و .... نمونه‌ای از مردمی شدن کارها است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای توسعه چهارمحال و بختیاری جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در بخش‌های مختلف است، عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در جذب و تشویق سرمایه‌گذار موثر هستند.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه استانداران به‌عنوان نماینده دولت در استان‌ها مشکلات را در جلسات کارشناسی به سمع و نظر رئیس‌جمهور و وزرا می‌رسانند، گفت: مصوبات دیدار اخیر استانداران با رئیس‌جمهور و وزرا به استان‌ها ابلاغ شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها آغاز شده است، اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان قابل توجه بود و تا جذب کامل اعتبارات سفر دو سال زمان می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد تفرقه باعث می‌شود که مردم آسیب ببینند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش موثری در ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان دارند، مطالبه از مسئول باید به شیوه خاص انجام شود.

حیدری با بیان اینکه باید تمام لایه‌های مدیریتی و اجرایی در استان و شهرستان برای حل مشکلات مردم فعال شوند، خاطرنشان کرد: تقسیم کار جزو شیوه مدیریتی بنده است، به معاونان تفویض اختیار شده است و این به‌معنای بی‌تفاوتی به امور نیست، بلکه بنده مشکلات را از سطح کلان پیگیری می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای شورای اسلامی استان مشکلات شهرستان‌ها را از مدیران دستگاه‌های اجرایی مطالبه کنند، ادارات باید به رسانه و شوراها پاسخگو باشند، همچنین رسانه‌ها باید از مدیران مطالبه کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه راه و راه‌آهن اعتبار در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: همچنین برای شبکه فاضلاب ۱۱ شهر در چهارمحال و بختیاری اعتبار مصوب شده است.

حیدری اضافه کرد: جلسات با اعضای شورای اسلامی استان به‌صورت فصلی با حضور بنده و معاون عمرانی برگزار خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شایسته‌سالاری در انتصابات مدنظر است، یادآور شد: تلاش شده از ظرفیت نیروهای توانمند در تمامی شهرستان‌ها برای جایگاه‌های مدیریتی استفاده شود.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۳۷:۳۹

18 Jan 2023