۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۵۲۵۳۰
معاون بهبود توليدات گياهي جهاد کشاورزیی چهارمحال و بختیاری:

کشاورزان چهارمحال و بختیاری نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند

معاون بهبود توليدات گياهي جهاد کشاورزیی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به عدم تمديد مهلت بيمه كشاورزی، كشاورزان وباغ‌دران در اسرع وقت نسبت به بيمهمحصولات خود اقدام کنند.
کشاورزان چهارمحال و بختیاری نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند
به گزارش جهانبین نیوز ، سیروس بیک بکان، ظهر امروز در نشست ستاد بيمه كشاورزی، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال‌جاری تاكنون بيش از 90 هزار هكتار از اراضی كشاورزی زراعی وبيش از 13 هزار هكتار از باغات بيمه شده اند.

وی تصریح کرد: 90 هزار هكتار بيمه محصولات زراعی به محصولات گندم آبی وديم، جو آبی و ديم، يونجه، گياهان علوفه‌ای ودانه‌های روغنی اختصاص دارد.

معاون بهبود توليدات گياهي  جهاد کشاورزیی چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود اينكه چهارمحال و بختياری نسبت به استان‌های مشابه در رتبه خوبی از لحاظ ميزان و درصد بيمه محصولات كشاورزی است ولی بايد در راستای حمايت از فعالان اين بخش ترويج و اطلاع‌رسانی با قدرت بيشتری صورت گیرد.

در ادامه رحیمی گفت: خوشبختانه تاكنون 235 ميليارد تومان غرامت به بيمه‌شدگان اين بخش پرداخت شده است وبيمه كشاورزی، بيمه‌ای حمايتی است وهدف دولت وصندوق بيمه كشاورزی حمايت از فعالان در اين بخش است.

معاون خدمات بيمه‌ای بانك كشاورزی، مهندس با اشاره به اينكه صندوق بيمه تاكنون 60 ميليارد تومان حق بيمه دريافت كرده است اما 235 ميليارد تومان پرداخت غرامت داشته است افزود:  بيمه كشاورزی راهكاری است برای حمايت از بخش كشاورزی وسود اقتصادی برای صندوق بيمه ندارد.

 وی ادامه داد: با توجه به عدم تمديد مهلت بيمه كشاورزی، كشاورزان وباغ‌دران در اسرع وقت نسبت به بيمه اقدام کنند.

انتهای پیام/1026ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۳۹:۳۲

17 Jan 2023