۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۵۲۵۲۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:

تکميل پروژه‌های ناتمام در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چاره کار برای حل سريع مشکلات چهارمحال و بختیاری، کار جهادی است.
تکميل پروژه‌های ناتمام در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حيدری در گردهمايی رزمندگان عمليات کربلای پنج در چهارمحال و بختياری با بيان اينکه اين عمليات دشمن را غافلگير کرد، اظهار کرد: عمليات کربلای پنج از دل کربلای چهار شکل گرفت و دشمن انتظار عمليات جديد را نداشت و جزو عمليات‌های سرنوشت‌ساز بود.

وی افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس توانستند تا پشت دروازهای شهر بصره بروند، در حالی که ژنرال‌های خارجی به صدام اطمينان داده بودند که ايرانی‌ها نمی‌توانند به مرزهای عراق نزديک شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکيد بر اينکه عمليات‌های دوران دفاع مقدس توسط فرماندهان نخبه طراحی می‌شد، گفت: در عمليات کربلای پنج خسارات سنگينی به رژيم بعث از نظر نيروی رزمی، تجهيزات و خودرو وارد شد، بايد شبهاتی که در ذهن جوانان ايجاد می‌شود، توسط ايثارگران پاسخ داده شود.

حيدری يادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس بايد خاطرات خود را برای نسل جوان بازگو کنند، نوجوانان و جوانان با عشق در جبهه‌های جنگ برای دفاع از اين مرز و بوم حضور پيدا می‌کردند.

وی با بيان اينکه دشمن با تهاجم و شبيخون فرهنگی به‌دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد: اخيرا مقام معظم رهبری در ديدار با مداحان از واژه پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن ياد کردند، دشمن با بسيج امکانات به‌دنبال جنگ روانی است تا نااميدی را ترويج دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينکه بعد از پيروزی انقلاب اسلامی اتفاقات خوبی برای محروميت‌زدايی در این استان انجام شده است، ادامه داد: اکنون اروپا با بحران سوخت مواجه است و بين شهروندان خود حواله هيزم توزيع می‌کنند، همچنين برخی کشورها به‌دنبال خريد شمع و ذغال سنگ هستند.

حيدری تصريح کرد: هر کس به اندازه توان خود به‌صورت چهره به چهره واقعيات را برای نسل جوان بازگو کند، جهاد تبيين يکی از تاکيدات در شرايط کنونی کشور است.

وی با بيان اينکه حجم مشکلات کشور بالا است، خاطرنشان کرد: چاره کار برای حل سريع مشکلات کار جهادی است، تکميل پروژه‌های نيمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.

وی بيان کرد: در دهه فجر سال‌جاری حدود یک هزار و 800 ميليارد تومان پروژه در چهارمحال و بختياری آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

حيدری تاکيد کرد: دشمن در اغتشاشات اخير بسيج شده بود تا در کشور ناآرامی ايجاد کند، بسياری از خواص در حوادث اخير کشور سکوت کردند، دشمن با عمليات روانی از کاه، کوه ساخت، بايد روايت‌گر اول باشيم تا دشمن سوءاستفاده نکند.

استاندار چهارمحال و بختياری گفت: دولت برای حل مشکلات مردم مصمم است و در اين راستا تمام توان خود را به‌کار گرفته است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۱:۳۱

18 Jan 2023