۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۵۲۵۰۹
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

محدودسازی 3.5 میلیون مترمکعب گاز در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بالغ بر 3.5 میلیون مترمکعب گاز در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری محدودسازی و مدیریت و به بخش خانگی تزریق شد، چراکه اولویت اول مصرف گاز در بخش خانگی و استمرار گازرسانی در این بخش است.
محدودسازی 3.5 میلیون مترمکعب گاز در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری
جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بخش صنعت این استان برای مدیریت مصرف گاز همراهی‌های لازم را داشته است و اکنون نوبت بخش خانگی است تا با صحیح مصرف کردن این نعمت خدادادی به استفاده بهینه از آن در این ایام سرد سال کمک کنند.
 
وی افزود: تنها در 24 گذشته حدود 9 میلیون متر مکعب گاز در چهارمحال و بختیاری مصرف شده است که بالغ بر 95 درصد آن یعنی حدود 8 میلیون و 700 مترمکعب آن مربوط به گرمایش خانگی، ادارات، اصناف و واحدهای تجاری بوده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر 3.5 میلیون مترمکعب گاز در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری محدودسازی و مدیریت و به بخش خانگی تزریق شد، چراکه اولویت اول مصرف گاز در بخش خانگی و استمرار گازرسانی در این بخش است.
 
سلیمیان عنوان کرد: برای صرفه‌جویی در مصرف گاز راهکارهای بسیار ساده و بی هزینه‌ای وجود دارد که از آن جمله می‌توان به خاموش کردن یک بخاری به مدت 6 تا 8 ساعت در روز، کاهش یک درجه‌ایی دمای ساختمان‌ها در بخش‌های خانگی و دولتی، پوشیدن لباس‌های گرم مناسب فصل، خاموش کردن وسایل گرمایشی د زمان خروج از منزل و... اشاره کرد.
 
وی تاکید کرد: در حال حاضر علاوه بر گاز صنایع چهارمحال و بختیاری که در مواردی محدود شد، در دو بخش استان، قطع گاز صورت گرفت که شامل بخش‌های عمومی که کمتر مورد استفاده بودند، مثل کلیه ویلاها و سکونتگاه‌های غیردائم، استخرها و اماکن تجاری، اشاره نمود.
 
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در بخش دیگر قطع گاز برخی مشترکین و دستگاه‌های دولتی که رعایت الگوی مصرف را نمی‌کردند، انجام شد.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۰۰:۰۹

16 Jan 2023