۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۵۲۴۱۶
رئیس سازمان بسیبج مستضعفین:

  انقلاب اسلامی ایران هندسه قدرت در دنیا را تغییر داد/ مقابله ارتش اسلامی به سردمداری شهید سلیمانی با جبهه کفر

رئیس سازمان بسیبج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی توانسته بود با ارتشی اسلامی متشکل از لبنانی‌ها، سوری‌ها، افغانی‌ها، عراقی‌ها، پاکستانی‌ها، ایرانی‌ها و... مقابل کفار بایستد.  
  انقلاب اسلامی ایران هندسه قدرت در دنیا را تغییر داد/ مقابله ارتش اسلامی به سردمداری شهید سلیمانی با جبهه کفر
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیبج مستضعفین پیش از ظهر امروز در مراسم سومین سالگرد سردار سپهبد سلیمانی در شهرکرد اظهار کرد: قبل از پیروزی ایران از زمان رضاخان تا محمدرضا کشور در دست انگلیس بود و این موضوع در تاریخ ایران بی‌سابقه است.
 
سلیمانی با بیان اینکه انگلیس در کشور ما پادشاه  تعیین کرد و از این لحاظ بود که به رژیم پهلوی، رژیم دست‌نشانده انگلیس اطلاق می‌شود تصریح کرد: ملت ایران با انقلاب، کشور خود را از سیطره استکبار جهانی خارج کرد.
 
وی افزود: رضاخان خائن در دوره‌ای که در ایران حکومت داشت در مقابل قیام‌های داخلی از سوی عشایر و آزادی‌خواهانی که مقابلش قد علم کرده بودند بدترین قساوت‌ها را اعمال می‌کرد و از آن جهت از سوی انگلیسی‌ها برای پادشاهی ایران انتخاب شد که مستبدتر و جبارتر بود.
 
رئیس سازمان بسیبج مستضعفین ادامه داد: رضاخان در قتل‌عام عشایر ید طولانی داشت و اگر فهرستی از بزرگان این مرز و بوم که توسط رضاخان شهید شدند تهیه کنیم خواهیم دید با چه فرد خون‌خواری مواجهیم.
 
سلیمانی با بیان اینکه رضاخان در جنگ جهانی دوم، زمانی که کشور با متفقین مواجه شد، دستور تسلیم داد، افزود: در زمان حکومت قاجار قدرت ثابت کشور 2 هزار نفر از عشایر بودند، اما رضاخان پایان حضور مردم و عشایر در نیروی نظامی کشور را به دستور انگلیس برنامه‌ریزی کرد، چراکه می‌خواست مردم را به گلوله ببندد و برای تحقق این هدف باید  آن‌ها را از اکیپ‌های نظامی فاکتور می‌گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ جهانی دوم شاهد بودیم که متفقین تمامی شهرهای کشور را اشغال کردند، ادامه داد: این موضوع در مقایسه با جانفشانی‌ها در دوران دفاع مقدس و فداکاری‌های سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای حفظ مرزهای کشور، اوج حقارت رضاخان را نمایان می‌کند.
 
سردار سلیمانی بیان داشت: در زمان جنگ تحمیلی همه دنیا به مقابله با ایران برخواسته بودند، در داخل کشور نیز بسیاری از تجزیه‌طلبان در مناطق کردنشین، کشور را به دست گرفته بودند و براساس دستور دولت موقت کلیه سرزمین‌ها در تصاحب آن‌ها بود، مشکل سلاح یکی دیگر از مشکلاتی بود که کشور با آن مواجه شد و رزمندگان ما مجبور بودند با سلاح‌های ابتدایی در مقابل یک کشور تا دندان مسلح بایستند.
 
رئیس سازمان بسیبج مستضعفین خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی میدان آزمایش و محک برای جمهوری اسلامی ایران بود و پیروزی بزرگی در سایه دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور رقم زند.
 
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران هندسه قدرت در دنیا را تغییر داد و ایران را تبدیل به مهم‌ترین کشور در منطقه و دنیا کرد، در جریان انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ملت ایران را با راهبرد غلبه خون بر شمشمیر و با تاسی از عاشورا و راه امام حسین (ع) بر طاغوت پیروز کرد، هنوز هم شاهدیم که حال و هوای کشور عاشورایی است و تشییع شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، نشان از تداوم راه شهادت در ایران دارد.
 
سردار سلیمانی تاکید کرد: شهید سلیمانی توانسته بود با ارتشی اسلامی متشکل از لبنانی‌ها، سوری‌ها، افغانی‌ها، عراقی‌ها، پاکستانی‌ها، ایرانی‌ها و... مقابل کفار بایستد، غده سرطانی دنیا یعنی رژیم صهیونیستی در سایه شکل‌گیری ارتش و جبهه مقاومت نه‌تنها نتوانست اندیشه نیل تا فرات را حتی در مخیله خود بیاورد بلکه امروز مجبور است برای حفظ امنیت خود درون شهرک‌هایش دیوار ایجاد کند.
 
رئیس سازمان بسیبج مستضعفین یادآور شد: رژیم جعلی صهیونیستی هر روز با عملیات‌های استشهادی فلسطینی‌ها در شهرهای خود مواجه است و فلسطینی‌های در محاصره 3 هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند و این یعنی قدرت جبهه مقاومت.
 
وی با بیان اینکه در یمن ائتلاف بزرگ سعودی-آمریکایی در مقابل انصارالله شکست خورد و امروز خواستار آتش‌بس شده‌اند، تاکید کرد: شاهد بودیم که سوریه در مقابل افرادی پیروز شد که به دنبال فروپاشی محور مقاومت بودند، امروزمی‌بینیم در لبنان قانونی درحال تصویب است که ارتباط با رژیم صهیونیستی را جرم تلقی می‌کند.
 
سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز در دنیا از ملت ایران با عظمت یاد می‌شود و این مردمان غیور به‌واسطه اینکه تن به نظام سلطه نداده‌اند مورد تحسین هستند ادامه داد: مقام معظم رهبری در 13 آبان به شکل‌گیری نظم نوین در دنیا اشاره داشتند و آسیا را محور قدرت‌گیری در نظم نوین عنوان کردند، تردید نداشته باشید که تنها گفتمان موجود در دنیا گفتمان اسلامی است.
 
رئیس سازمان بسیبج مستضعفین یادآور شد: در نظم نوین جهانی ایران قوی که در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت پیروز بود، دوباره پیروز میدان است، در فتنه‌های اخیر هدف آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها جلوگیری از شکل‌گیری ایران قوی است، اما باید بگویم ما از کلیه سخنان رئیس جمهور آمریکا، رفرانسه و سایر کشورهای اروپایی در دیدارهای خصوصی‌شان برای شکل‌دهی این توطئه مطلع بودیم.
 
وی اضافه کرد: ملت ایران، ملتی با بصیرت و هوشمند است و با درایت مقام معظم رهبری توانستن این فتنه را نیز در نطفه خفه کنند، غربی‌ها در برابر اراده ملت ایران چاره‌ای جز زانو زدن و تسلیم شدن ندارند، دشمن به دنبال توقف ایران در این دوره بود و می‌خواست قدرت منطقه‌ای ایران را تضعیف کند اما به دنبال این تحرکات آن‌ها، این شرایط رژیم صهیونیستی بود که شکننده‌تر شد و به پایان عمر خودشان نزدیک‌تر شدند.
 
سردار سلیمانی بیان داشت: دشمن در اغتشاشات اخیر از نقاط مستعد بلوا و آشوب در جهت همین سیاست پوشالی یعنی تضعیف ایران بهره برد، اما همه توطئه‌ آن‌ها با حضور ملت ایران با شکست مواجه شد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۲۶:۲۲

3 Jan 2023