۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۵۲۳۸۶
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد:

پایانه آزادی شهرکرد، با گذشت 26 سال بازسازی نشده است

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: از سال 75 تا به امروز تعمیرات جزئی در پایانه آزادی داشته‌ایم اما در بحث تعمیرات کلی از زمان ساخت اقدامی صورت نگرفته است اما ما به دنبال رفع نیازهای کلی ترمینال هستیم.
پایانه آزادی شهرکرد، با گذشت 26 سال بازسازی نشده است
پیمان محقق مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پایانه آزادی در شهرهای دیگر به‌صورت سازمان است و مستقل اداره می‌شود، اما در شهرکرد بر اساس قانون باید تحت نظر سازمان حمل و نقل بار و مسافر باشد.
 
وی تصریح کرد: هنوز شرح وظایف در این زمینه تفکیک نشده است و ما پیگیر برای ساماندهی این مسئله هستیم، اما طبق چارت قدیمی این پایانه در مجموعه واحد ترافیک گنجانده شده است.
 
محقق خاطرنشان کرد: از سال 75 تا به امروز تعمیرات جزئی در پایانه آزادی داشته‌ایم اما در بحث تعمیرات کلی از زمان ساخت اقدامی صورت نگرفته است اما ما به دنبال رفع نیازهای کلی ترمینال هستیم و برای بودجه سال آینده برنامه‌ریزی صورت گرفته تا بخشی از بودجه عمرانی به ترمینال اختصاص یابد.
 
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه آمار مسافری که روزانه از ترمینال آزادی شهرکرد برای عبور و مور استفاده می‌کنند متفاوت است یادآور شد: به‌طور متوسط در ساعت 200 تا 250 مسافر و روزانه حدود 10 هزار نفر از این ترمینال استفاده می‌کنند.
 
وی بیان داشت: ساعت پنج صبح شروع به‌کار ترمینال است و برای ورودهای قبل از این ساعت دو اتاقک شیشه‌ای با امکانات گرمایشی و سرمایشی تا بازگشایی ترمینال برای مسافران درنظر گرفته شده است و می‌توانند از آن بهره ببردند.
 
محقق بیان داشت: دو فضا به‌عنوان پارکینگ برای پایانه مسافربری آزادی در شهرکرد درنظر گرفته شده است که یکی ازآن‌ها برای پارک‌های بلندمدت است و در ضلع جنوبی ترمینال قرار دارد و از کمربندی 15 خرداد دسترسی به‌صورت 24 ساعته به آن وجود دارد، این پارکینگ توسط پیمانکار اداره می‌شود و حراست از خودروها توسط دوربین و نگهبان صورت می‌گیرد.
 
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد ادامه داد: یک پارکینگ هم که ورودی آن از ورودی اصلی ترمینال است برای پارک‌های موقت بوده و در کنار گیت راهبند ورودی قرار دارد.
 
وی اذعان داشت: در بودجه سال آینده برای سرویس بهداشتی، اصلاح سکوهای ترمینال، اصلاح نمازخانه، اصلاح نمای ترمینال، جابجایی اتاقک برق و... اعتبار دیده خواهد شد و امید است با تصویب شورای شهر این مشکل رفع شود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۳:۳۹

2 Jan 2023