۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۵۲۳۸۳
یک استاد دانشگاه تاکید کرد

ظهور جنبش فمینیستی پوچ‌گرا، با میدان‌داری پری‌بلنده‌های نوین/اغتشاشات اخیر از روی شکم‌سیری و نه گرسنگی بود

یک استاد دانشگاه گفت: در اغتشاشات اخیر هم پری بلنده‌های جدید وارد کار شدند و آشوب و شورش فمینیستی پوچ‌گرا به راه انداختند.
ظهور جنبش فمینیستی پوچ‌گرا، با میدان‌داری پری‌بلنده‌های نوین/اغتشاشات اخیر از روی شکم‌سیری و نه گرسنگی بود
بهروز مردانی‌نژاد استاد دانشگاه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: زمانی که ایران به خواسته‌های غیرمنطقی و زیاده‌خواهانه دشمن پاسخ منفی می‌دهد و در داخل کشور هم برای انسجام، حرکت روبه جلو و پیشرفت گام برداشته، دشمن با تمام ابزار و امکانات و به سرعت وارد عمل می‌شود.

وی تصریح کرد: شاهد بودیم که دشمنان کشور همه قوانین و پروتکل‌های بین‌المللی را در این زمینه نادیده گرفته و با تمام ابزار وارد میدان می‌شوند و رسانه‌ها که مهم‌ترین ابزار دستشان بودند، به‌صورت علنی قوانین را نقض می‌کنند.

مردانی‌نژاد بیان داشت: تشویق، ترغیب و تحریک به اغتشاش در ناآرامی‌های اخیر آشکارا صورت گرفت و حتی نحوه تهیه سلاح و مواد مخصوص آشوب آموزش داده شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به عدم حرکت دولت براساس میل دشمنان و پیگیری توسعه کشور صرف‌نظر از تامین منافع غرب خاطرنشان کرد: از همین‌رو دشمن کمی زودتر از آنچه که برنامه‌ریزی کرده بود عوامل خود را که برای این کار در اربیل، اردن، بخشی از سوریه، پاکستان و... درحال آموزش بودند، وارد میدان کرد.

وی با اشاره به اتفاقات سال ۱۳۳۲ و سرنگونی مصدق، یادآور شد: در آن سال‌ها اوباش به سردستگی شعبان بی‌مخ و یک خانم معلوم‌الحال مشهور به پری بلنده اقدام به تحریک جوانان کرده و آشوب‌هایی به راه انداختند.

مردانی‌نژاد اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر هم پری بلنده‌های جدید وارد کار شدند و آشوب و شورش فمینیستی پوچ‌گرا به راه انداختند، اما چون این افراد در اقلیت هستند و مردم با آن‌ها همراهی نکردند، اقدام به ارعاب مردم و آتش زدن مغازه‌ها، متوقف کردن خودروها و... کردند و به این ترتیب جلو ایستادگی مردم را با این راه گرفتند.

مردانی‌نژاد افزود: این شورش به‌هیچ‌عنوان شور مستضعفین بیکار، گرسنه و گرفتار تورم نبود، بلکه سلبریتی‌ها و ورزشکاران میلیاردر که در قصر زندگی می‌کنند، ثروتمندان، صاحبان بنگاه‌های کلان اقتصادی و... میان‌دار این قضایا شدند.

این استاد دانشگاه گفت: نباید از پول و هزینه‌ای که چه برای عوامل خارجی و چه برای عوامل داخلی درنظر گرفته شده بود غافل شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۸:۵۳

1 Jan 2023