۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۵۲۳۶۶
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی؛

دشمنی‌ها با ایران تمامی ندارد/ضرورت مقابله به مثل در تحریم رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی از سوی ایران

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط پیش آمده و تحریم‌هایی که علیه برخی چهره‌های رسانه‌ایی کشور ایجاد شده است یکی از راهکارها مقابله به مثل است و این مهم در دستورکار مسؤولان کشور قرار گیرد.
دشمنی‌ها با ایران تمامی ندارد/ضرورت مقابله به مثل در تحریم رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی از سوی ایران
قدرت‌الله حمزه نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: دشمن همیشه کار خود که همان دشمنی است را انجام می‌دهد.
 
وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان قسم خورده آن به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بودند از همین رو سعی می‌کند تا در دوران‌های مختلف از ابزارهای گوناگون استفاده کند، به معنای دیگر تنها تاکتیک خود را تغییر می‌دهند و استراتژی آن‌ها همان است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی که در راس آن آمریکا قرار گرفته است دشمن ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دلیل این دشمنی هم روشن است.
 
حمزه در ادامه عنوان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران به نوعی فرمانروایی می‌کردند، سفارتخانه‌های کشورهایی مثل انگلیس، فرانسه و... دستورات خود را به مردم و مسؤولان ایران دیکته می‌کردند.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بود که دست اندازی‌هایی از این قبیل را از منافع ایران و ایرانی قطع کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم به بهانه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... ایران را تحریم می‌کنند و همه تلاششان از این کار ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته تا زمانی که مردم در صحنه هستند و در برابر دشمنی مستکبران ایستادگی می‌کنند هیچ کاری از پیش نمی‌برند، مسؤولان نیز باید تلاش کنند که مشکلات مردم را بدون چشمداشت به خارج از مرزها حل کنند، اگر همه امکانات کشور بسیج شود و بتوان به درستی از آن استفاده کرد قطعا جوابگوی رفع مسائل مردم هست.
 
حمزه بیان کرد: هیچ کس نمی‌تواند منکر آسیب تحریم‌های همه جانبه علیه ملت ایران باشد اما در این شرایط هم باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق ضرر این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.
 
وی با بیان اینکه ایران هیچ کدام از رسانه‌ها و یا خبرنگاران کشورهای خارجی را تحریم نکرده است، تاکید کرد: در این شرایط پیش آمده و تحریم‌هایی که علیه برخی چهره‌های رسانه‌ایی کشور ایجاد شده است یکی از راهکارها مقابله به مثل است و این مهم در دستورکار مسؤولان کشور قرار گیرد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۷:۵۹

29 Dec 2022