۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۵۲۲۷۸
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تسهیل صدور سند برای منازلی که در اراضی ملی محدوده شهرها ساخته شده‌اند

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: صدور سند برای منازل مسکونی که در اراضی ملی محدوده شهرها ساخته شده‌اند تسهیل شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی نسبت به اخذ سند اقدام کنند.
تسهیل صدور سند برای منازلی که در اراضی ملی محدوده شهرها ساخته شده‌اند
حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص زمین‌های تصرفی و تسهیل شرایط اعطای سند به آن‌ها، اظهار کرد: برخی این زمین‌ها را که متعلق به ارگان‌ها و نهادهای مختلف هستند در اختیار گرفتند.
 
وی افزود: بعضا این زمین‌ها ملی هستند به همین دلیل مردم ساکن در آن‌ها نتوانستند برای آن سند بگیرند، لذا مردم می‌توانند از ظرفیت قانونی که براساس مصوبه هیات دولت و مجلس شورای اسلامی ایجاد شده است برای دریافت سند استفاده کنند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آن دست از مالکانی که تا تاریخ 94/1/1 در اراضی ملی حریم شهرها ساخت و ساز انجام داده و هم‌اینک در آن زمین‌ها بهره‌بردار هستند، به ادارات راه و شهرسازی مراجعه کنند.
 
مقصودی عنوان کرد: با مراجعه مردم و انجام امور اداری مربوطه سند برای اراضی تحت مالکیت آنان صادر می‌شود تا مشکل چندین ساله‌ آنان حل شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۸:۵۶

13 Dec 2022