۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۲۲۳۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تقدیر از 9 عکس شایسته در اولین جشنواره عکس خدمت/ نمایشگاهی از 47 اثر برگزیده برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از میان اثرات رسیده به جشنواره، بعد از انجام فرایند داوری 9 شایسته تقدیر شناخته شد و همچنین 47 اثر از عکاسانی که در جشنواره شرکت کرده بودند در نمایشگاهی به نمایش درآمدند.
تقدیر از 9 عکس شایسته در اولین جشنواره عکس خدمت/ نمایشگاهی از 47 اثر برگزیده برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ پیام احمدی ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره عکس خدمت در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از وظایف شورای اطلاع رسانی، نقش آفرینی صحیح و به‌موقع در وقایع مختلف و حساس است.
 
وی افزود: در دولت سیزدهم پروژه‌‌های راکد به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرده است که پیشرفت خوبی نیز دارند، این مهم باید از طرق مختلف به سمع و نظر مخاطبان و مردم رسانیده شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همین رو تلاش شد تا با بهره‌گیری از هنر عکاسی زحمات خدمت‌گذاران به‌ویژه در زمینه پیشرفت پروژه‌های استانی را به اطلاع مردم برسانیم.
 
احمدی عنوان کرد: همزمان با آغاز به کار اولین جشنواره عکس خدمت 210 اثر قابل قبول از هنرمندان عکاس چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
 
وی خاطرنشان کرد: از میان اثرات رسیده به جشنواره، بعد از انجام فرایند داوری 9 اثر شایسته تقدیر شناخته شد و همچنین 47 اثر از عکاسانی که در جشنواره شرکت کرده بودند در نمایشگاهی به نمایش درآمدند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۵:۲۳

7 Dec 2022