کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تقدیر از 9 عکس شایسته در اولین جشنواره عکس خدمت/ نمایشگاهی از 47 اثر برگزیده برگزار شد

16 آذر 1401 ساعت 11:44

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از میان اثرات رسیده به جشنواره، بعد از انجام فرایند داوری 9 شایسته تقدیر شناخته شد و همچنین 47 اثر از عکاسانی که در جشنواره شرکت کرده بودند در نمایشگاهی به نمایش درآمدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ پیام احمدی ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره عکس خدمت در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از وظایف شورای اطلاع رسانی، نقش آفرینی صحیح و به‌موقع در وقایع مختلف و حساس است.
 
وی افزود: در دولت سیزدهم پروژه‌‌های راکد به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرده است که پیشرفت خوبی نیز دارند، این مهم باید از طرق مختلف به سمع و نظر مخاطبان و مردم رسانیده شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همین رو تلاش شد تا با بهره‌گیری از هنر عکاسی زحمات خدمت‌گذاران به‌ویژه در زمینه پیشرفت پروژه‌های استانی را به اطلاع مردم برسانیم.
 
احمدی عنوان کرد: همزمان با آغاز به کار اولین جشنواره عکس خدمت 210 اثر قابل قبول از هنرمندان عکاس چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
 
وی خاطرنشان کرد: از میان اثرات رسیده به جشنواره، بعد از انجام فرایند داوری 9 اثر شایسته تقدیر شناخته شد و همچنین 47 اثر از عکاسانی که در جشنواره شرکت کرده بودند در نمایشگاهی به نمایش درآمدند.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52231

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52231/تقدیر-9-عکس-شایسته-اولین-جشنواره-خدمت-نمایشگاهی-47-اثر-برگزیده-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir