۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۵۱۹۳۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دشمن ضربه را جایی می زند که ما نیستیم/ غده های چرکین نظام جمهوری اسلامی را باید از بین برد

علی محمد اکبری گفت: روش های دشمن تغییر کرده است و ضربه را در جایی می زند که ما وجود نداریم، شهید حاج قاسم سلیمانی بارها در سخنان خود فرمودند فرصتی که در تهدیدات هست در خود فرصت ها نیست، نظام جمهوری اسلامی ما نیازمند پالایش است زیرا که باید غده های چرکین از بین برود.
دشمن ضربه را جایی می زند که ما نیستیم/ غده های چرکین نظام جمهوری اسلامی را باید از بین برد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با جمعی از اعضای کانون وکلا و بسیج حقوق دانان استان‌ با‌ یاد و خاطره امام راحل و 2443 شهید گرانقدر استان اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه در جنگ توصیه می کرد برای دشمن راه فرار بگذارید و قبل از حمله به دشمن اعلام کنید.

وی ادامه داد: یکی از اصول جنگ غافلگیری است اما شهید سلیمانی از رزمندگان می خواست که دشمن را غافلگیر نکنید یا اگر حمله کردید راه فراری برای آن ها باز بگذارید، بچه های بسیج و سپاه در دوران دفاع و در برقراری امنیت پایدار و در این روزها که هر روز یکی از آنها شهید می شوند.

اکبری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خودش بالاترین مدال افتخار نظامی (مدال ذوالفقار) را دریافت کرد و در بعد شهادتش هم بالاترین مدال را گرفت یعنی مکتب شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب خود را در جنگ از شهید حاج حسین همدانی آموخت، در فتنه سال 88 حاج حسین همدانی در تهران بود و توصیه می کرد به هیچ عنوان اسلحه بدست نگیرید، ما کشته می شویم و می میریم برای اینهایی که به ما سنگ می زنند.

وی افزود: روش های دشمن تغییر کرده است و ضربه را در جایی می زند که ما وجود نداریم، شهید حاج قاسم سلیمانی بارها در سخنان خود فرمودند فرصتی که در تهدیدات هست در خود فرصت ها نیست، نظام جمهوری اسلامی ما نیازمند پالایش است زیرا که باید غده های چرکین از بین برود.

سردار اکبری افزود: جمع وکلا جمع بسیار نخبه ای است و کار آن ها از وجهه خوبی برخوردار است، وکلای استان می توانند در خیلی از امورات حقوقی پیش قدم باشند و در سطح کشور به عنوان یک الگو شوند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان حکم صادر کرده و کشور ایران و بعضی اشخاص را تحریم می کنند، ظرفیت های همگرایی و هم افزایی در سطح های مختلف سپاه و بسیج وجود دارد، اگر یک مجموعه ای از استان همانند همین کانون وکلا پیگیر مسائل کلان کشور باشد و به ابعاد حقوقی تحریم های اروپایی بر علیه اشخاص و ایران بپردازد قطعا حرکت خوبی در سطح کشور راه می اندازد.

اکبری با بیان اینکه در مجموعه سپاه و بسیج هیچ محدودیتی وجود ندارد زیرا که اقشار مختلفی در بسیج وجود دارد خاطر نشان کرد: اقشار مختلف ما آمادگی همکاری با همه وکلای استان را دارد، بارها خواستیم که همکاری صورت بگیرد و به لطف خدا تفاهم نامه هایی نیز بسته شد.

فرمانده سپاه استان گفت: هدف دشمن مقابله با جمهوری اسلامی نیست، همه تحرکات استکبار جهانی مقابله با یک جمهوری قدرتمند است چرا که دشمن نمی تواند ایران قوی را در دنیا درک کند.

اکبری تصریح کرد: فتنه شرایط سختی است و تشخیص حق از باطل سخت تر، باید صبور باشیم تا دست دشمنان و استکبار جهانی که علیه این مرز و بوم فتنه کرده اند رو شود، از حوادث و موارد فضای مجازی باید درس بگیریم زیراکه دشمن جنگ روانی راه انداخته است تا عیاشی کند.

وی عنوان کرد: کشور ما تبدیل به یک قدرت شده است و استکبار جهانی این قدرت را نمی تواند ببیند، دشمن از این اقتدار و توانمندی ترس و وحشت بسیار زیادی دارد که موجب سقوط آن ها شده است و هرکسی را که با آن ها باشد حتما به زوال می کشد.

سردار علی محمد اکبری در آخر افزود: باید در روز 13 آبان که روز دانش آموز و استکبار ستیزی است همه ظرفیت ها پای کار بیایند و نمایش قدرت و انسجام را به رخ همگان بکشید.

انتهای پیام /1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۴۵:۵۶

27 Oct 2022