۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۵۱۸۷۵
مدیرعامل موسسه جهاد استقلال کشور خبر داد

صاردات محصولات بخش کشاورزی به چین/ امکان صادرات محصولات به کشورهای شرقی و شمالی فراهم شده است

مدیرعامل موسسه جهاد استقلال کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته راه جدیدی در حوزه صاردات مواد غذایی باز شده است، امسال برای اولین بار بعد از سال‌ها کشور توانست صادرات اقلامی چون مرکبات، عسل و لبنیات را به چین داشته باشد.
صاردات محصولات بخش کشاورزی به چین/ امکان صادرات محصولات به کشورهای شرقی و شمالی فراهم شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا کاشفی صبح امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این استان ازجمله استان‌هایی است که ظرفیت‌های بسیار خوبی را در حوزه کشاورزی و دامپروری دارد.
 
وی افزود: یکی از فعالیت‌های جدی که در موسسه جهاد استقلال دنبال میکنیم، صادرات محصولات کشاورزی است.
 
مدیرعامل موسسه جهاد استقلال کشور ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته راه جدیدی در حوزه صاردات مواد غذایی باز شده است، امسال برای اولین بار بعد از سال‌ها کشور توانست صادرات اقلامی چون مرکبات، عسل و لبنیات را به چین داشته باشد.
 
کاشفی عنوان کرد: در حوزه محصولات مربوط به آبزیان که پتانسیل بالایی در این خصوص در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد نیز، گشایش‌هایی برای صاردات آن به چین صورت گرفته است، پیش‌بینی می‌شود در یکی دو ماه آینده صادرات چند آبزی دیگر نیز در دستور کار قرار گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر بازار کشورهای شمالی  و شرقی ایران نیز بسیار قابل توجه است و با تعاملاتی که دیپلماسی دولت داشته است، این فرصت‌ها در اختیار تولیدکنندگان ایرانی قرار گرفته که بتوانند محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنند.
مدیرعامل موسسه جهاد استقلال کشور اضافه کرد: در صنایع تبدیلی که قابلیت صاردات داشته باشند، آماده توسعه زنجیره‌ها هستیم.
 
کاشفی با بیان اینکه شرکت نهاده‌های دامی جاهد در کشتارگاه جونقان سرمایه‌گذاری می‌کند تاکید کرد: اگر در ابتدای ایجاد یک پروژه مزیت‌ها و بازار کار و فروش برای آن پروژه دیده شود می‌توانیم برنامه‌ریزی بلندمدت برای بهره‌گیری از پروژه داشته باشیم.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۲:۰۶

20 Oct 2022