۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۵۱۸۶۶
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری؛

برنج دولتی با مجوز ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود/ شرکت بازرگانی دولتی ایران مسؤول تهیه روغن خوراکی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه معمول برای توزیع برنج در بازار استان نداریم، گفت: سهمیه برنج دولتی براساس طرح‌هایی که از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام می‌شود توزیع می‌گردد، برای مثال طرح نذورات در ماه‌های محرم و صفر که مصرف آن در این ماه‌ها به واسطه نذر مردم بیشتر می‌شود.
برنج دولتی با مجوز ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود/ شرکت بازرگانی دولتی ایران مسؤول تهیه روغن خوراکی
نعمت‌الله تقی‌پور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران روغن خوراکی را خریداری می‌کند و به کارخانه‌های روغن‌کشی می‌فروشد.
 
وی افزود: توزیع و نظارت بر بازار محصول روغن خوراکی برعهده اداره کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیست.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در امر فرآوری و توزیع روغن خوراکی سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه روغن کشان مسؤول هستند.
 
تقی پور عنوان کرد: در واقع خرید روغن خوراکی برعهده اداره کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری است اما فرایند فرآوری و توزیع آن برعهده جهاد کشاورزی استان است.
 
وی خاطرنشان کرد: 17 کیلوگرم مصرف سالانه و یک کیلو و 300 گرم مصرف ماهانه روغن خوراکی در چهارمحال و بختیاری است.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه معمول برای توزیع برنج در بازار استان نداریم، اضافه کرد: سهمیه برنج دولتی براساس طرح‌هایی که از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام می‌شود توزیع می‌گردد، برای مثال طرح نذورات در ماه‌های محرم و صفر که مصرف آن در این ماه‌ها به واسطه نذر مردم بیشتر می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۷:۴۷

18 Oct 2022