۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۵۱۸۳۷
امام جمعه موقت شهرکرد؛

بی کاری، منشا فساد، گمراهی و انحراف است/ لزوم برخورد جدی با اختلاسگران و خیانتکاران

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: بی کاری خود می تواند منشا فساد، گمراهی و انحراف باشد، در اسلام نسبت به کار و تلاش عملی، مدنی و ذهنی تاکیدات بسیاری درخصوص اشتغال در دین مبین اسلام نسبت به آن شده است، لذا مسولان مسئله اشتغال را در اولویت قرار دهند.
بی کاری، منشا فساد، گمراهی و انحراف است/ لزوم برخورد جدی با اختلاسگران و خیانتکاران
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های امروز شهرکرد، اظهار کرد: مسئله مهم امروز موضوع اشتغال جوانان است.
 
وی افزود: اشتغال جوانان باید از هر راه مناسبی ایجاد شود، از فعالیت در زمینه مشاغل خرد و خانگی گرفته تا دیگر عرصه های کارآفرینی، این اقدامات باعث تامین معاش مردم که بحث بسیار مهمی است، می شود.
 
امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: مردم ایران، مردم شریف، نجیب و بزرگواری هستند که کریم بودن خودشان را طی سال های گذشته در عرصه های مختلف انقلاب، جنگ و... نشان داده اند.
 
فاطمی عنوان کرد: بی کاری خود می تواند منشا فساد، گمراهی و انحراف باشد، در اسلام نسبت به کار و تلاش عملی، مدنی و ذهنی تاکیدات بسیاری درخصوص اشتغال در دین مبین اسلام نسبت به آن شده است، لذا مسولان مسئله اشتغال را در اولویت قرار دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر برخورد با اختلاسگران و خیانتکاران، است که بسیار مهم است، ایران کشور ثروتمندی است که حتی خاک آن و منابع زیرزمینی آن هم ارزشمند هستند اما اگر نتوان دست سواستفاده کنندگان ازاین منابع را کوتاه کنیم همه این دارایی ها به هدر می روند.
 
امام جمعه موقت شهرکرد اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی رقیب هایی در قدرت، سیاست و... هستند که تلاش خود را می کنند تا ایران را از پای دربیاورند و هر کاری برای این هدف خود می کنند، این دشمنان به دنبال ابزار و آلت اجرا هستند که نباید در این زمینه فریب آن ها را بخوریم.
 
فاطمی بیان کرد: اگر از معنویت و اعتقادات فاصله بگیریم، اهریمن در کمین است و باعث می شود فرد در برابر دین و دیانت شمشیر می‌کشد و به مقدسات توهین می کند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۲۱:۴۶

14 Oct 2022