۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۵۱۷۶۸
به رهبریت زنان بهایی؛

"شورش فمینیستی جنسی پوچ گرا رخ داد"

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر ریشه اغتشاشات را پیگیری کنیم جریان بهائیت در آن موج می زند، این جریان به صورت ریشه دارد نفوذ کرده و جامعه  را تحریک می کند، مسئولین ما باید در بحث تولید شناخت ، آگاهی و علم اقدامات جدی انجام دهند که در آینده شاهد این جریانات نباشیم.
"شورش فمینیستی جنسی پوچ گرا رخ داد"
بهروز مردانی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اتفاقاتی که پس از مرگ خانم مهسا امینی افتاد در جای خودش باید مسئولان قانونی برابر قانون نسبت به این موضوع رسیدگی کنند و گزارشاتی که پزشک قانونی میدهد  در مسیر قانونی خودش قرار گیرد و برابر آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در چند وقت اخیر افتاد فقط یک بهانه برای دشمنان ما بود تصریح کرد: در واقع دشمن از زمانی که دولت قبلی که همیشه تنها به دنبال غرب بود و به هر شکلی می خواست غرب را در کنار خود قرار دهد ، شاهد روی کار آمدن دولتی شدند که به دنبال منافع ملی بود و مذاکرات  و مسائل اقتصادی کشور را به مذاکرات و برجام گره نزد و مسیر خنثی سازی تحریم ها را پیش برد، دشمن متوجه شد که دولت به دنبال اصلاح امور و پیشرفت کشور است.

مردانی نژاد با بیان اینکه  مهم ترین هدف دشمن این است که نگذارند کشور پیشرفت کند عنوان کرد: دشمن مسئله هسته ای را که 10 سال درگیر آن هستیم تنها به خاطر اینکه مانع پیشرفت کشور شود روی این مسئله فشار می آورد، در صورتی که می دانند ایران به دنبال بمب هسته ای نیست، و اساس پیشرفت کشور هدف آن هاست و حاضر نیستند در این مسئله کوتاه بیایند.

  وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که از هر بهانه ای برای زدن هدف استفاده کند گفت: آن ها می خواهند از هر بهانه ای استفاده کنند تا بتوانند در نهایت رژیم را تغییر دهند.

مردانی نژاد با اذعان بر اینکه دولت سیزدهم بیش از یک سال است مسیر اصلی خود را طی کرده و روی ریل خود قرار گرفته است  گفت:  دولت سیزدهم به روابط خود با کشورهای همسایه توجه کرده و در حال حاضر  میزان صادرات و واردات کشور، فروش نفت، برگشت ارز و ...  در حال اتفاق افتادن است  و این چرخه برای دشمن قسم خورده ما که استکبار جهانی است خوشایند نیست .

وی با تاکید بر اینکه دشمن تمام توان خود را می گذارند که هر جور شده مانع این حرکت شوند خاطر نشان کرد: میز کار ایران در اسرائیل به یک خانم سپرده می شود بعد از چندماه فعالیت این خانم متوجه می شوند که یک انقلاب فمینستی پوچ گرا را در ایران راه می اندازند در حالی که یک شورش و انقلاب با گرایش های پوچ گرایی بوده،  این حرکت، حرکتی کاملا سازمان یافته توسط لیدرها بوده و اغتشاشگران با توسل به انواع خشونت هایی که آموزش دیده اند  در جاهای مختلف کشور صورت گرفت و از احساسات نوجوانان و جوانان ما استفاده کرده اند.

مردانی نژاد افزود: اغتشاشگران شعارهایی که کاملا مشخص و تجزیه طلب بوده است را می داده اند و این کاملا مشخص که رسانه ها در یک کشوری مثل انگلستان که روابطی با ایران دارند عملا در حال ایجاد اغتشاش و آشوب هستند و آموزش می دهند، دعوت می کنند و فراخوان می دهند ، شعار درست می کنند و این  نشان از  کار سازمان یافته و مشخص است و آن تهدیدهایی که اگر شما در مذاکرات کوتاه نیاید و بخواهید غرب را نادیده بگیرید ما چه کارهایی خواهیم کرد و روزهای سختی را برای شما پیش خواهیم آورد.
وی با اذعان بر اینکه دشمن تمام توان خود را گذاشته که انقلاب و وحدت مردم را بزنند به خاطر اینکه تمامیت ارزی کشور را دچار خدشه کنند گفت: دشمن به دنبال عوض کردن رژیم و تجزیه کشور هستند و ازماه ها و سال ها روی آن برنامه ریزی کرده اند و کاملا حساب شده وارد شده اند.
مردانی نژاد یادآور شد: ما فضای مجازی کشور را کاملا رها کرده ایم و در جنگ شناختی خوب عمل نکرده به همین خاطر جوان و نوجوان ما وقتی خوراک فکری برای آن فراهم نشده باشد فریب خورده و وارد میدان دشمن می شود.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه یک عده تنها به دنبال لیبرال و غرب گرایی هستند گفت: ما فضا را برای این افراد آزاد گذاشته ایم و آن ها خیلی راحت ورود پیدا کرده اند.

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه اگر ریشه ها را پیگیری می کنیم جریان بهائیت در آن موج می زند گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که جریان نفوذ را جدی بگیرید اما برخی نخواستند بشنوند و این جریان به صورت ریشه دارد نفوذ کرد و جامعه  را تحریک کرد و اغتشاش ایجاد شد،جریانات انقلابی را مورد هجمه های ناجور قرار می دهند  که جای تعصب دارد که شعارهای جنسی در دانشگاهی بدهند که نخبگان در آن حضور دارند و این نشان می دهد که کوتاهی شده ، جریان نفوذ  در این مسئله ورود کرده مطالب را گفته و نهایت خروجی این جریان همین است که شاهد آن هستیم.

وی با اذعان بر اینکه در بحث های شناختی کوتاهی پیش آمده و دشمن حساب شده وارد عمل شده است گفت: اتاق فکرهای آن ها حساب شده است  و در داخل هم یک عده به این جریانات  دامن میزنند و در بازی ان ها قرار دارند، البته بخشی از داستان را می دانند.

مردانی نژاد ادامه داد: این اغتشاشات برای جلوگیری از پیشرفت کشور است و این ها تمام انرژی و تمام امکانات را گذاشته اند که این مدل را از بین ببرند.

وی تشریح کرد: تحریم و اغتشاش دو روی یک سکه هستند ، تمام این ها به خاطر اینکه مانع پیشرفت و استقلال کشور شوند و این زنجیره بهم پچیده است و ریشه دارد و باید مراقب بود، ریشه ها را شناخت و ریشه های آن را زد.

مردانی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: عموم مردم از این جریان ناراحت هستند و تا الان این مردم بوده اند که مانع نابودی و فروپاشی شده اند آن ها هواداران نظام هستند و مسئولین ما باید در بحث تولید شناخت ، آگاهی و علم اقدامات جدی انجام دهند که در آینده شاهد این جریانات نباشیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۷:۳۴

3 Oct 2022