۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۵۱۵۸۲
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

آبرسانی با تانکر به ۱۰۰ روستای چهارمحال و بختیاری/ تامین آب ۴۳ روستا در حال انجام است

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ۱۰۰ روستا در این استان با تانکر آبرسانی می‌شور، گفت: امسال آبرسانی به ۴۳ روستا انجام می‌شود.
آبرسانی با تانکر به ۱۰۰ روستای چهارمحال و بختیاری/ تامین آب ۴۳ روستا در حال انجام است
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه‌های علمیه استان اختصاص پیدا کرده است.
 
وی افزود: نقشی که روحانیت در عرصه‌های مختلف داشته و دارند باعث شده که هزینه کرد در این حوزه همان سرمایه‌گذاری تلقی شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیمه بیش از ۶۰۰ نفر از روحانیون، توسعه خانه‌های عالم و... ازجمله گام‌های بزرگی است که برداشته شده است اما باید تلاش مضاعف در این خصوص داشته باشیم.
 
حیدری عنوان کرد: انسجام و وحدت خوبی با محوریت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حاکم است.
 
وی با اشاره به اینکه محرومیت در چهارمحال و بختیاری ریشه تاریخی دارد، گفت: علی‌رغم اینکه اقدامات بسیاری در عرصه‌های مختلف در جهت رفع محرومیت و توسعه در این استان انجام گرفته که بی‌بدیل و ارزشمند بوده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فقط در طول یک سال چهار حادثه مهم در این استان رخ داده است، حادثه سیل که ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد، موضوع دیگر زلزله بود که اوایل سال رخ داد و بیش از یک هزار میلیارد تومان خسارت ایجاد کرد و خشکسالی و قطعی آب هم مزید همه این مشکلات بود.
 
حیدری اضافه کرد: اولویت دولت سیزدهم مناطق محروم است و رئیس جمهور به این مهم اهتمام ویژه‌ایی دارد از همین رو در سفر به چهارمحال و بختیاری اعتبار خوبی برای آن اختصاص یافت.
 
وی بیان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان برای جاده‌ و ۳۰۰ میلیارد تومان برای بحث آب مناطق محروم اختصاص داده شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ۱۰۰ روستا در این استان با تانکر آبرسانی می‌شور، تاکید کرد: امسال آبرسانی به ۴۳ روستا انجام می‌شود.
 
حیدری تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع توسعه فرهنگ است که در مصوبات سفر ریاست جمهور ۳۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های فرهنگی پیش‌بینی شد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۰:۰۸

8 Sep 2022