۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۵۱۵۰۷
معاون صنایع، تجهیزات و ماشین آلات وزارت صنعت، معدن و تجارت؛

چهارمحال و بختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی آن شناخته می‌شود

سید محمد موسوی معاون صنایع، تجهیزات و ماشین آلات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: راه طولانی در این استان برای اقتصادی و صنعتی شدن آن طی شده است ، چهارمحال و بختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی آن شناخته می‌شود.
چهارمحال و بختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی آن شناخته می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید محمد موسوی معاون صنایع، تجهیزات و ماشین آلات وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: راه طولانی در این استان برای اقتصادی و صنعتی شدن آن طی شده است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی آن شناخته می‌شود.

معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری حتما باید براساس آمایش سرزمینی احصا شود.

موسوی عنوان کرد: از سازمان‌های صمت استان‌ها مشورت گرفته می‌شود و خبرگانی را که از استان شناخت کافی دارند انتخاب کرده تا از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که در روزهای قطعی آب در شهرکرد رخ داد، بسیار عجیب بود، استانی که خود تولیدکننده آب در کشور است به یکباره مشکل آب شرب پیدا کرد .

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است برای هم افزایی بیشتر از نیروهایی استفاده شود که انرژی بالایی داشته باشند و بتوانند اقدامات موثری را در کشور رقم بزنند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۳:۰۶

28 Aug 2022