۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۵۱۴۸۳
همزمان با دومین روز از هفته دولت صورت می گیرد

افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی و توسعه ایی در شهرستان های چهارمحال و بختیاری

همزمان با دومین روز از هفته دولت طرح های و پروژه هایی عمرانی و توسعه ایی در شهرستان های لردگان، اردل و کیار افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی می شوند.
افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی و توسعه ایی در شهرستان های چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ۴۱ طرح در شهرستان لردگان با اعتبار بالغ ۶۴ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، این طرح‌ها برای ۲۹ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌کند.
 
همچنین ۱۰ پروژه با اعتبار بالغ ۸۹ میلیارد تومان در شهرستان لردگان کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان لردگان در حوزه‌های زیرساخت، مسکونی، دامپروری، کشاورزی، صنعتی و فضای اداری است که توسط ۱۱ دستگاه عملیات اجرایی آن پیگیری شده است.
 
پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز توسط چهار دستگاه اجرایی در حوزه‌های زیرساخت و مسکونی توسط چهار دستگاه اجرایی انجام خواهد شد.
 
همچنین با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری ۲۴ طرح در شهرستان اردل با اعتبار بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، این طرح‌ها برای ۹ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌کند.
 
۱۵ پروژه با اعتبار بالغ ۱۳ میلیارد تومان در شهرستان اردل کلنگ‌زنی خواهد شد که برای پنج نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.
 
پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان اردل در حوزه‌های زیرساخت، مسکونی، ورزشی، دامپروری، بهداشت و درمان است که توسط ۱۳ دستگاه عملیات اجرایی آن پیگیری شده است.
 
پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز توسط شش دستگاه اجرایی در حوزه‌های زیرساخت، مسکونی، آموزشی و کشاورزی توسط چهار دستگاه اجرایی انجام خواهد شد.
 
در نهایت در روز دوم هفته دولت با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ۲۳ طرح در شهرستان کیار با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، این طرح‌ها برای ۵۴ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌کند.
 
همچنین چهار پروژه با اعتبار بالغ سه میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد که برای ۲۶۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
 
پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان لردگان در حوزه‌های زیرساخت، مسکونی و بهداشت و درمان است که توسط هفت دستگاه عملیات اجرایی آن پیگیری شده است.
 
پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز توسط سه دستگاه اجرایی در حوزه‌های زیرساخت و کشاورزی توسط چهار دستگاه اجرایی انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۸:۵۳

25 Aug 2022