۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۵۱۴۶۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:

بانک‌ها در چهارمحال و بختیاری، موانع پرداخت تسهیلات را رفع کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک‌ها در این استان باید موانع در پرداخت تسهیلات را بردارند، و شرایط ارایه خدمات را تسهیل کنند.
بانک‌ها در چهارمحال و بختیاری، موانع پرداخت تسهیلات را رفع کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای عالی بانک‌های استان، اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی بانک های این استان مستمر و ماهانه برگزار شود.
 
وی افزود: حوادث اخیر همچون سیل خسارت‌های زیادی به مردم در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری وارد کرده است که باید جبران شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بانک‌ها در این استان باید موانع در پرداخت تسهیلات را بردارند، و شرایط ارایه خدمات را تسهیل کنند.
 
حیدری عنوان کرد: تعهدات بانک‌ها در خصوص فرزندآوری و ازدواج مشخص و ابلاغ شده، هیچ بهانه‌ای برای عدم پرداخت پذیرفته نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: بانک‌های چهارمحال و بختیاری با حداقل تعهدات و تضامین امور مردم را پیگیری کنند، برخی از شعب برای یک وام حداکثر تعهدات را از مردم مطالبه می‌کنند که با مشاهده این موضوع دستور اصلاح داده شد و با این مسئله برخورد شد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: توسعه گلخانه‌ها به عنوان یک ظرفیت مهم در این استان، مصوبات سفر ریاست جمهوری هم است و باید تعهدات بانک‌ها در این خصوص تسریع شود.
 
حیدری بیان کرد: اگر مدیران بانکی مشکلاتی در خصوص ارائه خدمات دارند اطلاع دهند تا این موارد از تهران و مراجع مربوطه پیگیری شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۱۸:۵۳

23 Aug 2022