۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۵۱۴۴۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری:

جهاد تبیین جهاد جنگ روایت هاست

موسی انصاری گفت: جهاد تبیین جهاد جنگ روایت هاست و کسانی می توانند این واقعه را خوب بیان بکنند که واقعیت هاو اتفاقی که در طول انقلاب اسلامی افتاره است را هم به آن رسیده و هم پرداخته باشند و بتوانند آنرا تفصیر و تدوین بکنند.
جهاد تبیین جهاد جنگ روایت هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه اولین جلسه بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شروع هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان بزرگوار اظهار کرد: در این جلسه مصوباتی صورت گرفت که یک برنامه محوری و شاخص در راستای تبیین نقش شهید رجایی در دولت سال 1360 و نگاه های این شهید بزرگوار به حاکمیت و نقش مسئولین نسبت به مردم را در روز سه شنبه خواهیم داشت.

وی افزود: همه دستگاه های دولتی باید در بحث تبیین و بازگویی اقدامات نظام انقلاب اسلامی در طول حیات نظام جمهوری اسلامی برای افکار عمومی بازگویی و تبیین کنند.

انصاری بیان کرد: جهاد تبیین جهاد جنگ روایت هاست و کسانی می توانند خوب این واقعه را بیان بکنند که واقعیت هاو اتفاقی که در طول انقلاب اسلامی افتاره است را هم به آن رسیده و هم پرداخته باشند و بتوانند آنرا تفصیر و تدوین بکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:  در این هفته تمام توان را بکار گرفته اینم و برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم تا هر آنچه نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج و عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، منطقه ای، فرامنطقه ای و ... انجام داده است و متاسفانه نتوانسته ایم آنرا خوب بیان و بازگو کنیم دولتمردان ما زحمات چندین و چندساله نظام اسلامی را برای همگان خصوصا جوانان تبیین کنند.

وی ضمن بیان اینکه رویکرد عمده برنامه های این هفته تبیینی می باشد ادامه داد: به جز برنامه شاخص ما در هفته دولت عمده برنامه های این هفته تبیینی ، روشنگری و بصیرت افزایی هستند تا اقدامات جمهوری اسلامی ایران خصوصا در زمان هجمه سنگین رسانه ای غرب و شبکه های معاند بر علیه دستاورد ها و فرآیند های نظام خنثی کنیم.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۲۸:۱۵

21 Aug 2022