۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۵۱۳۶۵
امام جمعه موقت شهرکرد مطرح کرد

نفوذ سیلاب در چشمه کوهرنگ، عامل مشکلات آبی در شهرکرد/ کمبود یا قطعی آب به زودی حل می شود

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: قطعی یا کمبود آب در شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف آن مربوط به یک واقعه استثنایی می شود که همان نفوذ سیل به سرچشمه آب شرب است، به طوری که ۶۰ درصد آب شهرکرد که از چشمه کوهرنگ تامین می شد به واسطه گل آلود شدن از دسترس خارج شد.
نفوذ سیلاب در چشمه کوهرنگ، عامل مشکلات آبی در شهرکرد/ کمبود یا قطعی آب به زودی حل می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به مسئله آب، اظهار کرد: در روزهای اخیر شهرکرد و برخی دیگر از مناطق چهارمحال و بختیاری با کمبود یا قطعی آب مواجه هستند.
 
وی افزود: اولا بحث سیل بود که عده ای از شهروندان چهارمحال و بختياری را گرفتار کرد و مشقت و مشکلات فراوانی برای آن ها به ارمغان آورد، مسوولان باید رفع این مشکلات احساس وظیفه کنند.
 
امام جمعه موقت شهرکرد مشقت و مشکلات ناشی از سیل را امتحان الهی دانست و گفت: مسؤولان باید برای برطرف شدن مشکلات مردم در مناطق سیل زده اقدامات لازم را انجام دهند.
 
فاطمی ادامه داد: نکته ای که به حسب شهادت افراد موثق و قابل اطمینان، به بحث سیل ارتباط پیدا کرد، موضوع گل آلود شدن، کم شدن و بعد از آن قطع شدن آب شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف بود.
 
وی عنوان کرد: این رخداد مربوط به یک واقعه استثنایی می شود که همان نفوذ سیل به سرچشمه آب شرب است، به طوری که ۶۰ درصد آب شهرکرد که از چشمه کوهرنگ تامین می شد به واسطه گل آلود شدن از دسترس خارج شد.
 
امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: با کمک چاه های کشاورزی و وارد مدار شدن آب این چاه ها وضعیت آب شرب شهرکرد بهتر شده اما طول می کشد تا مسئله کامل حل شود.
 
فاطمی اضافه کرد: تقریبا می توان گفت در طبقات پایین برخی ساختمان ها آب هست، ولی آنچه که صادقانه و خالصانه از مردم انتظار می رود صرفه جویی در مصرف آب است.
 
وی بیان کرد: مشکل آب در شهرکرد حل می شود و مطلب لاینحلی نیست، مسوولان ذی ربط نیز با جدیت مشغول به کار هستند.
 
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به برجام و توافق نامه ای است که تهیه شده و ادعا می کنند این توافق نهایی است، تاکید کرد: آنگونه که مسوولان نظام جمهوری اسلامی بیان می کنند این متن توافق صرفا یک جوسازی رسانه ایی است تا نظام جمهوری اسلامی ایرانرا در یک کار انجام شده قرار دهند.
 
فاطمی تصریح کرد: درواقع توافقی صورت نگرفته است، مذاکرات و تلاش ها برای توافق همچنان ادامه دارد، آنچه که آرزوی ما و دیگر مردم ایران است رسیدن به جایی است که مشکلات و معضلات اقتصادی مردم رفع شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۰۶:۲۸

12 Aug 2022