۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۵۱۲۴۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

مرصاد، مرگ سیاسی منافقان بود/ ایستادگی، مقاومت و ازخودگذشتگی رزمندگان، جمهوری اسلامی ایران را به اوج رساند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مرصاد، آخرین عملیاتی بود که نیروهای بعثی و منافقین را برای همیشه از خاک ایران به بیرون راند و به‌عنوان مرگ سیاسی منافقان مطرح شد.
مرصاد، مرگ سیاسی منافقان بود/ ایستادگی، مقاومت و ازخودگذشتگی رزمندگان، جمهوری اسلامی ایران را به اوج رساند
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار کرد: در پایان جنگ هشت ساله دشمنان به طمع اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضعیف شدند و در حال پذیرش قطعنامه هستند، با پشتیبانی صددرصدی رژیم بعث عراق و به تجویز منافقان اقدام به طراحی عملیاتی با عنوان جاویدان یا چلچراغ کردند.
 
وی تصریح کرد: منافقان به دنبال این بودند که سه روزه در تهران حضور یابند، اما بعد از عبور از برخی از مناطق مرزی و جنایت‌هایی که مرتکب شدند در تنگه‌ای به نام مرصاد در دام نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفتار شدند.
 
سردار اکبری یادآور شد: در این عملیات سردار شهید صیاد شیرازی و سردار شهید نورعلی شوشتری در از بین بردن ستون‌های نظامی دشمنان خصوصا منافقین نقش بسزایی داشتند و با تمام توان وارد عمل شدند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: منافقان قصد داشتند در ابتدا وارد کرمانشاه و سپس به تهران برسند، اما در عملیات مرصاد ضربه سنگینی به دشمن وارد شد و این عملیات، آخرین عملیاتی بود که نیروهای بعثی و منافقین را برای همیشه از خاک ایران به بیرون راند و به‌عنوان مرگ سیاسی منافقان مطرح شد.

وی اضافه کرد: بعد از آن منافقین برای همیشه عملیات‌های مستقیم علیه ایران را کنار گذاشتند و به عملیات‌های متعدد تروریستی روی آوردند، با این وجود امروز دیگر نام و نشانی از منافقان نیست و افرادی که روزی با پشتیبانی استکبار به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند امروز محو شده‌اند.
 
سردار اکبری بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای گرانقدر و ایستادگی، مقاومت و ازخودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، خانواده معظم شهدا و همه ملت ایران پایدار است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۴۶:۵۵

27 Jul 2022